d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mitä Helevettiä > Tää Suomi Tekee
Prev12346Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 20 2013 02:18am
Quote (Saimoz @ 20 Jan 2013 10:09)
Suomen vika.


saatanan suomi
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Jan 20 2013 02:39am
sitäkään en ymmärrä, miks mopokortti ei kelpaa (tyttöystävällä ei ollu viel ajokorttii, eikä passi ollu mukana)

miten se eroaa ajokortista? molemmat poliisin myöntämiä
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 20 2013 02:45am
Quote (peterpants @ 20 Jan 2013 10:39)
sitäkään en ymmärrä, miks mopokortti ei kelpaa (tyttöystävällä ei ollu viel ajokorttii, eikä passi ollu mukana)

miten se eroaa ajokortista? molemmat poliisin myöntämiä


kelpaa ihan samalla tavalla. se on ihminen jolle ei kelpaa tai pärstä ei miellytä
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jan 20 2013 02:53am
vvvvvoi vvviiineri
:mellow:

ai mun pää

Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Jan 20 2013 03:07am
Quote (Rzi @ 20 Jan 2013 10:45)
kelpaa ihan samalla tavalla. se on ihminen jolle ei kelpaa tai pärstä ei miellytä


käytiin hakee sen passi ni sit pääs sisää jonon ohi ja sai ilmasiks sellasen jutun et kaikki -50%
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Jan 20 2013 03:14am
Eipä ole ollu koskaan kenenkään poken kans ongelmia.
Täytyy kyllä näyttää nappulalta jos et pääse sisään, tai sitten liian kännissä.
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Jan 20 2013 03:35am
Quote (HardyTarget @ 20 Jan 2013 11:14)
Eipä ole ollu koskaan kenenkään poken kans ongelmia.
Täytyy kyllä näyttää nappulalta jos et pääse sisään, tai sitten liian kännissä.


this..
Member
Posts: 13,070
Joined: Jun 10 2008
Gold: 2,612.00
Jan 20 2013 04:05am
Vittuakos se ajokorttia väkisin kinuaa kun ei se edes käy virallisesta henkilötodistuksesta
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 20 2013 05:40am
Quote (Dorieus @ 20 Jan 2013 12:05)
Vittuakos se ajokorttia väkisin kinuaa kun ei se edes käy virallisesta henkilötodistuksesta


KYLLÄHÄ SE PITÄIS KÄYDÄ KUN KERTTA ON POLIISIN MYÖNTÄMÄ
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 20 2013 05:50am
Ite en kerra meinannu päässä baarii ku ajokortin kuva ei poken mielestä ollu tunnistettavissa, ladoin sitte jokasen kortin lompakosta sen kouraa ja se ihmetteli niitä ja tokas että jaaah, taitaaha tää siun ajokortti ja lompakko olla...

This post was edited by soppamies on Jan 20 2013 05:51am
Go Back To Suomi Topic List
Prev12346Next
Closed New Topic New Poll