d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tupakoitsija: ÄlÄ Lue > Smoker: Do Not Read
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Jan 18 2013 06:56pm
Quote (Gastly @ 19 Jan 2013 01:34)
onks toi kupankäynti pakolline? en taho tauteja  :(

http://www.upload.ee/image/2991524/sniffing-the-awesomeness.jpg


ilmeisesti on :D
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 18 2013 07:50pm
Koska tämä viikon kestänyt keittiöpsykologia alkaa puremaan (halusitte te tupakoitsijat sitä tai ette) ni annan asian olla noin jatkossa. Mutta.. iha snadisti XD Miettikää vielä miksi yksikään vastaus minun kirjoituksiin ei ollut positiivinen. tyyliin: "kiitti neuvosta.tilaan ton kirjan samantien ja kerron kui kävi" tais ceepee johokii välii kirjottaa jotain tyyliin: "iha vilpittömaltä vaikuttaa". Tai jotai tollasta en muista tarkalleen et mitä mut kuitenkii. Jos ei sit lyhyttä yksinkertaista kommenttia vittuiluna tarkottanu. Joku laitto kanssa et sen kaveri oli lopettanu ton kirjan avulla. Mutta teiltä polttajilta ei mitään posittivista. Kuka keksii syyn? Ite tiedän sen syyn kyllä, mutta entäs sinä? Keksitkö SINÄ arvon tupakoitsija miksi et ole kirjoittanut mitään positiivista
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jan 18 2013 08:11pm
Nyt on kyllä pakko kysyä että ootko sä ihan tasapainonen ihminen ja sillee? Miks sua kiinnostaa noin paljon jos joku pelifoorumilta polttaa? Salee pistät vaan jonkun elinkaupan pystyyn ja etit puhtaita/ terveitä keuhkoja :unsure:
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Jan 19 2013 02:38am
Mitä jos pitäisit yhdes topicis nämä? ois voinu tänki postata siihe edelliseen.

Quote (keksisuklaa @ 19 Jan 2013 00:34)
a2k älä lue


en lukenukkaan.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 19 2013 02:46am
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Jan 19 2013 02:48am
mitä paskaa tämä on?
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jan 19 2013 03:06am
Lopeta jo tän paskan pakkopostaus, ei ketään kiinnosta.
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 19 2013 05:17am
Quote (EasyCoolWin @ 19 Jan 2013 05:11)
Nyt on kyllä pakko kysyä että ootko sä ihan tasapainonen ihminen ja sillee? Miks sua kiinnostaa noin paljon jos joku pelifoorumilta polttaa? Salee pistät vaan jonkun elinkaupan pystyyn ja etit puhtaita/ terveitä keuhkoja  :unsure:


Ihan perimmäinen ja pohjimmainen syy. Syy miksi ylipäätään vaivauduin tekemään 3 topicia ja "vaahtoamaan" tupakasta ja siintä miten helppoa sen lopettaminen todellisuudessa on (Ei tarvitse kuin lukea kirja Stumppaa Tähän! Siis yksi kirja. Se on niin naurettavan helppoa. 220 sivua selkeää suomenkieltä. Sen jälkeen ei tarvitse eikä halua polttaa. Ei tarvitse korvikkeita. Eikä tarttee lihoa 20 kiloa syömällä) SYY on seuraava kommentti: "On aika saatanan mahdotonta vakuuttaa lopettamisen helppous, varsinkin nuorelle (16-21v.) joka ei tosissaan ole edes yrittänyt lopettamista. Yrittää saada se nuori kessun vetäjä ostamaan ja lukemaan toi kirja on yhtä helppoa, kuin kesyttää karhu lemmikiksi takapihalle" Tuo kommentti sai minut edes yrittämään. Koska pidän haasteista elämässä ja sen verran on myös "kypsyyttä" että on kyky lukea palutetta. Mietin ensin mistä tavoitan nuoria kessun vetäjiä. No jostain syystä d2jsp suomi foorum kuulosti aika helpolta paikalta. Ja sit eiku postaamaa
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jan 19 2013 05:29am
Quote (SK7 @ Jan 19 2013 11:17am)
Ihan perimmäinen ja pohjimmainen syy. Syy miksi ylipäätään vaivauduin tekemään 3 topicia ja "vaahtoamaan" tupakasta ja siintä miten helppoa sen lopettaminen todellisuudessa on (Ei tarvitse kuin lukea kirja Stumppaa Tähän! Siis yksi kirja. Se on niin naurettavan helppoa. 220 sivua selkeää suomenkieltä. Sen jälkeen ei tarvitse eikä halua polttaa. Ei tarvitse korvikkeita. Eikä tarttee lihoa 20 kiloa syömällä) SYY on seuraava kommentti: "On aika saatanan mahdotonta vakuuttaa lopettamisen helppous, varsinkin nuorelle (16-21v.) joka ei tosissaan ole edes yrittänyt lopettamista. Yrittää saada se nuori kessun vetäjä ostamaan ja lukemaan toi kirja on yhtä helppoa, kuin kesyttää karhu lemmikiksi takapihalle" Tuo kommentti sai minut edes yrittämään. Koska pidän haasteista elämässä ja sen verran on myös "kypsyyttä" että on kyky lukea palutetta. Mietin ensin mistä tavoitan nuoria kessun vetäjiä. No jostain syystä d2jsp suomi foorum kuulosti aika helpolta paikalta. Ja sit eiku postaamaa


Luen tätä paskaa mitä suollat ja mun tekee melkeen mieli alottaa polttaminen uudestaan -_-
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 19 2013 05:31am
Quote (ambid @ 19 Jan 2013 12:06)
Lopeta jo tän paskan pakkopostaus, ei ketään kiinnosta.


Aivan. Ketään ei kiinnosta. Mutta kysymys kuuluu miksi ei kiinnosta? Miksi avaat tämän topicin, luet mitä luet ja postaat noin? Se ensimmäinen kohta luopumisprosessia KIELTÄMINEN. En jaksa uskoa, että olet onnellinen ei-tupakoitsija. Jos olisit, niin tuskin olisit postannut mitään. Ajatellut ehkä: no empä oo vetäny kessua koskaan, mut miks toi vaahtoo. Ja antanut asian olla. Et ois postannu mitään. Eli joko poltat about askin per päivä tai ainoastaan baarissa ku oot pikku hutikassa, mutta poltat kuitenkin. Se on oikeesti siun oma asia. Ite poltin vain baarissa ja kännissä 18-21,5 vuotiaana. Sit alko kessu maistua. Vasta 21,5 vuotiaana. Vittu, et olin hölmö. No sitä sattuu paremmissakin piireissä
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll