d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > D-word > (siis Hä?)
Prev12348Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 13 2013 10:02pm
Quote (SK7 @ Jan 14 2013 06:50am)
Usko mitä ikinä haluat uskoa, mutta osta nyt se punainen toppa tupakkaa ja lue kyljestä nicotin 0,8mg. Se ei savuna hengitettynä aiheuta samaa kuin suoneen suoraan ruiskutettuna. purkka 4mg imeytyy hitaast,i laastari vaihe 1 joka on 21mg (tai sinne päin) imeytyy vielä hitaammin kuin se purkka. Mene apteekkin ja ota sellane tietoa tupakasta esite. siinä on graafinen taulukko joka kertoo miten eri nikotiini korvikkeet imeytyy ja kuinka nopeasti. Tupakka on nopein. Sitten ostat sitä purkkaa ja se haittavaikutus kohta: plaaplaaplaa voi aiheutta pahimmillaan kuoleman.1.Voit vielä varmuudeksi hommata huume neulan laittaa sinne 0,8mg PUHDASTA nicotiinia ja injektoida suoneen.



se 0.8 mg on se annos joka imeytyy sun verenkiertoos poltettuna, kokonaisessa röökissä o n. 10-15 mg nikotiinia
jos nikotiinin ld50 - eli se annos jolla puolet annokselle altistuneista kuolee on siinä 1 mg painokiloa kohti - ni selitä toki et miten 0,8 mg:llä sais ittensä hengiltä

niin, siin pitää lukea että "voi aiheuttaa kuoleman", nimittäin jos oikeesti kasaat aivan järjettömän määrän niitä laastareita iholles ni voit kuolla
se ei tarkota että siinä oikeesti olis mitään konkreettista kuoleman riskiä


Quote (SK7 @ Jan 14 2013 06:50am)
2. Samaa voit kokeilla myös neljällä senttilitralla kossua(ku löydtä tarpeeks pitkän ruutan mis on iso säiliö) jonka runttaat suoneen.


tää nyt on täysin irrelevanttia tän asian kannalta, eri aineet ku tosiaan vaikuttaa ja tappaa täysin eri pitosuuksilla

Quote (SK7 @ Jan 14 2013 07:01am)
Niin.. se mitä imeytyy on eri asia minkä lyö suoraan suoneen. Voit juoda kossua 0,7l mutta suoneen älä laita edes 2cl. KOROSTAN VIELÄ ÄLKÄÄ INJEKTOIKO SUONEEN YHTÄÄN MITÄÄN


n. 1 milligramma nikotiinia imeytyy polttamisen yhteydessä keuhkojen kautta verenkiertoon, ja läpästyään aivo-veriesteen vaikuttaa sitte aivoissa
se on ihan sama et saatko sen 1 mg siitä et tuikkaatko sen hihaa, vai keuhkoista jos se määrä ei muutu

Quote (SK7 @ Jan 14 2013 06:59am)


"60 milligrammaa (mg) imeytynyttä nikotiinia voi olla hengevaarallista henkilölle, joka ei ole aikaisemmin altistunut nikotiinille (vastaa noin 30-40 savukkeen nikotiiniannosta)"

This post was edited by Gastly on Jan 13 2013 10:05pm
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 13 2013 10:06pm
Punainen (Full Flavor) Tervaa: 10 mg Nikotiinia: 0,8 mg Hiilimonoksidia: 10 mg (lähde:wikipedia ja rööki topan kylki)

This post was edited by SK7 on Jan 13 2013 10:10pm
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 13 2013 10:08pm
Kokonaisessa röökissä on 0,8 mg nikotiinia. Jos injektoit sen suoraan vereen on haittavaikutus sama ku polttasit niitä 40
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 13 2013 10:10pm
Quote (SK7 @ Jan 14 2013 07:08am)
Kokonaisessa röökissä on 0,8 mg nikotiinia. Jos injektoit sen suoraan vereen on haittavaikutus sama ku polttasit niitä 40


voi herran-vitun-jumala
0,8 mg on se määrä joka poltettaessa imeytyy sun verenkiertoos, 0,8 mg nikotiinia sun verenkiertoos ni se on justiinsa ja tasan sama ku se että polttasit röökin

0,8 mg ainetta veressä on 0,8 mg ainetta veressä, riippumatta siitä miten se sinne verenkiertoon menee
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 13 2013 10:14pm
Quote (Gastly @ 14 Jan 2013 07:10)
voi herran-vitun-jumala
0,8 mg on se määrä joka poltettaessa imeytyy sun verenkiertoos, 0,8 mg nikotiinia sun verenkiertoos ni se on justiinsa ja tasan sama ku se että polttasit röökin

0,8 mg ainetta veressä on 0,8 mg ainetta veressä, riippumatta siitä miten se sinne verenkiertoon menee


Tota.. väitä mitä hyväsä mutta savuna hengitetty nikotiini imeytyy hitaammin vereen kuin se suoraan vereen injektoitu. Se nopeus on tässä se vitsi ei se määrä. alkoholi ei eroa millään tavalla. Juot 4cl kossua se puhdas määrä alkoholia imeytyy hitaasti mutta varmasti vereen, mutta runttaa se suoraan vereen ni lähti henki. ÄLÄ KOKEILE
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 13 2013 10:21pm
Mene pihalle ja polta 1 punainen tupakka ja ota aikaa(ehkä 5min) vertaa sitä kuvitteeliseen aikaan joka menee suoneen injektoituna ja keho tajuaa sen heti (10sec) vertaa aikoja 300sec ja 10 sec
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Jan 13 2013 10:25pm
Quote (SK7 @ Jan 14 2013 07:14am)
Tota.. väitä mitä hyväsä mutta savuna hengitetty nikotiini imeytyy hitaammin vereen kuin se suoraan vereen injektoitu. Se nopeus on tässä se vitsi ei se määrä. alkoholi ei eroa millään tavalla. Juot 4cl kossua se puhdas määrä alkoholia imeytyy hitaasti mutta varmasti vereen, mutta runttaa se suoraan vereen ni lähti henki. ÄLÄ KOKEILE

Quote (SK7 @ Jan 14 2013 05:32am)
Nikotiini vaikuttaa elimistöön savun kautta hengitettynä nopeammin kuin suoneen piikitetty heroiini.


hmmh.... johan on kumma, miten nää kaks voi olla totta samaan aikaan?

Quote (SK7 @ Jan 14 2013 07:21am)
Mene pihalle ja polta 1 punainen tupakka ja ota aikaa(ehkä 5min) vertaa sitä kuvitteeliseen aikaan joka menee suoneen injektoituna ja keho tajuaa sen heti (10sec) vertaa aikoja 300sec ja 10 sec


no siinäkää tapauksessa se nikotiinin määrä ei missää vaiheessa tuu olemaa likimaillakaa sitä 1 mg / kg jota vaadittais että lähtis henki

This post was edited by Gastly on Jan 13 2013 10:27pm
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 13 2013 10:29pm
Quote (Gastly @ 14 Jan 2013 07:25)
hmmh.... johan on kumma, miten nää kaks voi olla totta samaan aikaan?


Elimistöllä tarkoitetaan aivoja. Siinä toi elimistö oli vähä väärä. se savuna hengitetty nikotiini vaikuttaa aivoihin sinne missä ne "niksat" nyt onkaa(5-7sec). Heroiinin käyttäjällä se heroiini menee kyllä suoneen mut aivot rekisteröi sen hitaamin(10sec)
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 13 2013 10:34pm
Quote (Gastly @ 14 Jan 2013 07:25)
hmmh.... johan on kumma, miten nää kaks voi olla totta samaan aikaan?



no siinäkää tapauksessa se nikotiinin määrä ei missää vaiheessa tuu olemaa likimaillakaa sitä 1 mg / kg jota vaadittais että lähtis henki


Vielä kerran: jos hengität tupakan savua, käytät laastaria, purkkaa, inhalaattoria ei se 1mg imeydy vereen sekunneissa vaan hyvin hitaasti. 1mg puhdasta nikotiinia injektoituna vereen suoraan tapppaa aikuisen ihmisen. tää nopeus pätee aivan kaikkeen muuhun mitä kehoon laitetaan. keho suodattaa sitä ennenkuin se on verenkierrossa. Jos suoraan runttaat hihaan jotain mitä muuten laittaisit suun kautta ni henki voi lähteä. ÄLÄ KOKEILE

This post was edited by SK7 on Jan 13 2013 10:36pm
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 13 2013 11:11pm
Vielä kerran tunteella ja ratakiskosta väännettynä. Kun aamulla heräät 8h yö unien jälkeen ja sytytät sen ensimmäisen tupakan tapahtuu seuraavaa: vedät henkoset ja 5-7 sec ni siun aivot tajuaa että nyt tuli nikotiinia (heroiinia hihaan ni menee 10 sec ni aivot tajuaa sen). Poltat sen tupakan 300sec. Se aika missä 0,8mg nikotiinia on imeytynyt siun kehoon( savusta keuhkoihin ja sieltä vereen) on pitempi kuin 300sec. Jos ton 0,8mg puhdasta nikotiinia injektoit suoraan veren kiertoon siun keho ei sitä kestä Koska se tulee niin saatanan äkkiä. Ja aivan sama on sillä alkoholilla. Jos juot 2l kossua tarppeeksi nopeasti ja se puhdas alkoholi imeytyy siun vereen riittävän äkkiä kuolet alkoholiverenmyrkytykseen. Jos täräytät sitä kossua ruiskulla hihaan määrä mihin kuolet on aika pieni. Koska siun keho ei taaskaan sitä kestä.

Vielä kerran: nikotiini koukuttaa ja tappaa (tosin se tappaa on nyt vähä kaukaa mut kuitenkin se on mykky. ei tupakan poltolla sellasta nikotiini överiä saa. tai saa mut sit on jo häkä myrkytys kuolin syynä enne sitä nikotiinia. Pointti oli todistaa heroiinin ja tupakan "yhtäläisyyksiä" mitkä löytyy jos avaa silmät, jos jankuttaa vastaan ni ei löydy muuta ku harha et tupakka maistuu hyvältä)

Society frequently refers to the smoking habit and in this book, for convenience, I also refer to
the 'habit'. However, be constantly aware that smoking is not habit, on the contrary it is no more
nor less than DRUG ADDICTION!
Go Back To Suomi Topic List
Prev12348Next
Closed New Topic New Poll