d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Suomi Savuttomaksi Kamppanja > Tulkaa Messiin
Prev123413Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 11 2013 09:06am
Quote (Napi @ Jan 11 2013 01:54pm)
eri mieltä.poltan mielelläni asetonia ja arseinikkiä


syanidi myös jees, onkos signatures KHsta

This post was edited by BebebBurns on Jan 11 2013 09:06am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 11 2013 09:30am
Quote (BebebBurns @ 11 Jan 2013 18:06)
syanidi myös jees, onkos signatures KHsta

KH ?
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Jan 11 2013 09:42am
Quote (Napi @ 11 Jan 2013 18:30)
KH ?


KALLE HERPILÄINEN
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 11 2013 09:48am
Korkein hovioikeus
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 11 2013 09:57am
comfortably numb biisin alusta tää on :D
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 11 2013 10:13am
Quote (Napi @ Jan 11 2013 05:57pm)
comfortably numb biisin alusta tää on :D


Kingdom Heartsin alussa vaan tais olla aikalailla noin siellätäällä olevia hellouita mukaanlukien : p
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 11 2013 12:16pm
Quote (Napi @ 11 Jan 2013 18:57)
comfortably numb biisin alusta tää on :D


Just a little pin prick <3
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Jan 11 2013 03:38pm
mites pitääkö mun lukea toi ku mä vapottelen sähkistä? :D
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Jan 11 2013 06:05pm
kaikki tupakoisijat ei halua lopettaa.
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 13 2013 03:52am
Quote (Speedparts @ 12 Jan 2013 00:38)
mites pitääkö mun lukea toi ku mä vapottelen sähkistä? :D


Jos haluat siintä sähkötupakasta eroon ni suosittelen. Seuraavaa kommenttia harkitse, mutta älä usko/toteuta jos kuulostaa huonolta. Ostat ton kirjan netistä tai vähä latailet ja tulostelet. Pääasia on et se on paperilla (voi käydä särkee päähän jos luet ebook 110 s. ja Lontoota). Sitten menet ja osta parhaimman makuista tupakkaa/pikkusikareita. Mikä nyt on siusta se paras. Varaat itsellesi aikaa päivä 12 eteenpäin. Luet ton kirjan kannesta kanteen ja vedät sitä tupakkaa nii että tuntuu. Voin luvata 100% varmuudella että kun toi kirja on luettu yhteen putkeen kannesta kanteen sinun ei tarvitse sytyttää tupakkaa enää koskaan. Tai no jos ens uutenavuotena poltat sikarin ku sen sikarin tarjoaa siulle setä mikä on viimeset 20 vuotta polttanu vaa yhen sikarin vuodessa ja uutena vuotena klo23.59.59 jälkee sytyttäny ja startannu vuoden hyvällä sikarilla ja ajattelet et pysytyt samaan. Sit jäät kyllä koukkuun. Viikon kahden sisällä ostat tupakkaa. Eli jos nyt teet niin että luet ton kirjan yhteen putkeen ni muista myös että ei ole sellaista kun vain yksi tupakka

This post was edited by SK7 on Jan 13 2013 03:59am
Go Back To Suomi Topic List
Prev123413Next
Add Reply New Topic New Poll