d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Miten Ei Toimii > Toimii Miten Ei
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 11 2013 04:03am
Quote (Antichrist- @ 11 Jan 2013 04:32)
2013 windows on menny vituilleen ja matkii mac, eli yrittää tehä kaiken mitä joku retard tekee mahollisimman helpoks ja sit et saa esim pelattuu d2 ni pitää häx jotai..


no joo windows 8 ei ole windows
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Jan 11 2013 04:07am
Quote (Rzi @ 11 Jan 2013 13:03)
no joo windows 8 ei ole windows


Sama paska tapahtu win vista ja 7 kanssa
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Jan 12 2013 12:45am
Quote (Antichrist- @ 11 Jan 2013 12:07)
Sama paska tapahtu win vista ja 7 kanssa


mul toimii kaikki vistalla iha hyvi, ettei ois vaa käyttäjäs vikaa?
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 12 2013 06:37am
Quote (miki9009 @ 12 Jan 2013 08:45)
mul toimii kaikki vistalla iha hyvi, ettei ois vaa käyttäjäs vikaa?


THIS.... SEISKALLA TOIMI IHA VITY HYVI....

KAIKKI AINAKI TOIMINU IHA HYVI TÄHÄ ASTI MITÄ O TARVINNUKKI
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 12 2013 08:55am
Quote (miki9009 @ 12 Jan 2013 09:45)
mul toimii kaikki vistalla iha hyvi, ettei ois vaa käyttäjäs vikaa?

ai sulla on vista?
todellakin on käyttäjässä vikaa
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Jan 12 2013 10:01pm
Quote (miki9009 @ 12 Jan 2013 09:45)
mul toimii kaikki vistalla iha hyvi, ettei ois vaa käyttäjäs vikaa?


tai sit ehkä vaan siitä ettet oo yrittäny saada aikaseks mitään muuta ku kattoo pornoo ja jsp
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Jan 13 2013 02:35am
Quote (Antichrist- @ 13 Jan 2013 07:01)
tai sit ehkä vaan siitä ettet oo yrittäny saada aikaseks mitään muuta ku kattoo pornoo ja jsp


Tämä.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll