d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Hei ( Hehe Pitkästä Aikaa ) > Espanjaa Matka
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 8 2013 12:04am
Ei ainakaan kanariansaaret

http://www.napsu.fi/matkailu/akkilahdot
Äkkilähtöjä ei kannata tsiigata minkään tietyn paikan filtterin läpi.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 8 2013 12:13am
Quote (BebebBurns @ 8 Jan 2013 08:04)
Ei ainakaan kanariansaaret

http://www.napsu.fi/matkailu/akkilahdot
Äkkilähtöjä ei kannata tsiigata minkään tietyn paikan filtterin läpi.


aah tommone mukava 17-20 astetta ois
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jan 8 2013 02:25am
Quote (Rzi @ Jan 8 2013 08:13am)
aah tommone mukava 17-20 astetta ois


siihen se mukavuus sitten aikalailla jääkin kanarialla
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 8 2013 03:56am
TALVI ---> ALL
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 8 2013 08:30am
pirihuorii ja halpaa viskiä
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 8 2013 10:30am
Quote (BebebBurns @ 8 Jan 2013 10:25)
siihen se mukavuus sitten aikalailla jääkin kanarialla


jepjep

Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jan 9 2013 02:50pm
Se on sitten

Matkaaa :ph34r: (JOKERII)
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 9 2013 03:42pm
Ei kyllä jaksais, joutuu siellä lentokoneessaki istuskelee ja ne ruuat koneessa iha kuraa ~~
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Jan 10 2013 10:51am
Quote (Ankeli @ 9 Jan 2013 22:42)
Ei kyllä jaksais, joutuu siellä lentokoneessaki istuskelee ja ne ruuat koneessa iha kuraa ~~


Sammuu sinne sit vaa.. :-d ei siel konees oo pakko ruokaa ottaa
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Jan 10 2013 02:41pm
Quote (ApiN @ Jan 7 2013 09:49pm)
Mikä oli alkuperänen viesti kun missasin, btw reported for offtopic..

Jokerit se maljan nappaa ja detroit jyrää.


:thumbsup:

Quote (Rzi @ Jan 7 2013 09:54pm)
molemmat niin surkeita


Nauti vielä ko ducksit on aakkosjärjestyksen takia ensimmäisenä :lol:

This post was edited by EasyCoolWin on Jan 10 2013 02:41pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll