d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Pesukonehanat > Mo
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jan 7 2013 02:04pm
"Naulapyssyn liitäntä" mitä vittua? :D

Kyllä niitä liittimiä saa vaihdeltua, yleensä niitä kierremallejakin on ainakin kahta eri kokoa, uudemmat ovat pienempiä.

Edit: Toi pikaliitin lähtee tosta varmaan kiertämällä vittuun, kokeile ja kato miltä sit näyttää.
Edit2: Toi kyllä näyttää siltä ettei sitä varmaan koskaan ole edes käytetty pesukoneen kanssa, näyttää enemmän joltain pesuletkun tms liittimeltä :D

This post was edited by ambid on Jan 7 2013 02:07pm
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 7 2013 02:07pm
Quote (ambid @ 7 Jan 2013 23:04)
"Naulapyssyn liitäntä" mitä vittua? :D

Kyllä niitä liittimiä saa vaihdeltua, yleensä niitä kierremallejakin on ainakin kahta eri kokoa, uudemmat ovat pienempiä.

Edit: Toi pikaliitin lähtee tosta varmaan kiertämällä vittuun, kokeile ja kato miltä sit näyttää.

:DDDDDDDDDDD
VESIVAHINKO TULI
EI KOTIVAKUUTUSTA

1-0
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jan 7 2013 02:09pm
Quote (Napi @ Jan 7 2013 10:07pm)
:DDDDDDDDDDD
VESIVAHINKO TULI
EI KOTIVAKUUTUSTA

1-0

Ei tartte kiittää
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 7 2013 02:10pm
Quote (ambid @ 7 Jan 2013 23:09)

lasku tulee perässä


...murobbs.plaza.fi

This post was edited by Napi on Jan 7 2013 02:10pm
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 7 2013 02:12pm
UUS LETKU JA LIITIN....MAKSAA VARMAA FEMMAN.... EI O PAHA INVESTOINTI....ITE VARASTIN AMMATTIKOULUSTA...

/E JA MIKS KYSYT ET ONKO ERILAISIA? MIELENKIINNOSTA? :D

This post was edited by KUF on Jan 7 2013 02:12pm
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jan 7 2013 02:33pm
toi letku näyttää enemmi joltai wc-kytkentäletkulta..
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 7 2013 02:34pm
[QUOTE=ambid,7 Jan 2013 23:04
Edit2: Toi kyllä näyttää siltä ettei sitä varmaan koskaan ole edes käytetty pesukoneen kanssa, näyttää enemmän joltain pesuletkun tms liittimeltä :D[/QUOTE]
tää siiin just hämääki :D koskaa nähny tollast liitäntää pesukonees wtffff

Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 7 2013 02:36pm
Quote (UGsamu @ 7 Jan 2013 23:33)
toi letku näyttää enemmi joltai wc-kytkentäletkulta..

no mitä vittua oonko mä ny roudannu turhaa pesukoneen tänne kämppää --------------------

mul ees oo pesutuvan avainta Q_Q

enkö saa toho hanaa ollenkaa pesukonetta

apua
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jan 7 2013 02:39pm
jos saat kämpästäs joteki vedet poikki, ni hommaa uus pesukoneventtiili
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jan 7 2013 02:40pm
wutt
tossa hanassa on on/off vipu
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll