d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kela-asiantuntijat > Te Ootte Kaikki Sellasia
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 3 2013 12:26am
Quote (Napi @ 3 Jan 2013 08:29)
hmm saatsä sit sen 9E ylläpitokorvauksen?


KAIPA VARMAA SIT.... TAI AINAKI PAREMPI OIS SAADA...
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jan 3 2013 11:44am
Quote (KUF @ 3 Jan 2013 08:26)
KAIPA VARMAA SIT.... TAI AINAKI PAREMPI OIS SAADA...


et jos saat vaan 32.XX päivässä
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Jan 3 2013 12:17pm
Quote (Rzi @ 3 Jan 2013 20:44)
et jos saat vaan 32.XX päivässä


NO TÄYTYY KATTOO JOSAI VAIHEES MITÄ MUL OIKEESTI TULEE......
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 3 2013 07:47pm
Jahaz, kelalta tullu takaisinperintää, tuntuki silt et kaipaan jtn selviteltävää ollu liian tylsää viimeaikoin.
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Jan 3 2013 08:01pm
Quote (Ankeli @ Jan 4 2013 03:47am)
Jahaz, kelalta tullu takaisinperintää, tuntuki silt et kaipaan jtn selviteltävää ollu liian tylsää viimeaikoin.


oot ollu duunissa ja nostanu työttömyyskorvausta samaa aikaa? :D
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Jan 3 2013 08:06pm
Quote (do_NaUKI @ 4 Jan 2013 05:01)
oot ollu duunissa ja nostanu työttömyyskorvausta samaa aikaa? :D


Eeen, kyllä mä kausaliteettiin pyrin mutta tälläne itsestä riippumaton seikka, liikaa asumistukea maksettu.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Jan 4 2013 09:49am
Quote (soppamies @ Jan 2 2013 07:06am)
sairas kassa + liitto > neekerien raha lypsy paikat.

ps: simppeli @ jsp saa + 3k euros / kk tekemättä mitään ku on saikulla.


simppeli kaveri.
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 4 2013 04:27pm
Quote (do_NaUKI @ 3 Jan 2013 03:54)
en muista tarkkoja summia mut about samanverra saat ootko työtön tai saikulla (jos et saa minkään liiton korvauksia) eli turhaa hakee saikkua jos oot työtön.


Ei ehkä joka pikku lenssuun kannata saikkua hakee jos on työtön, mut jos tietää et työkyvyttömyys on pitempi aikasta eli yli kaks viikkoa, ni kyl sit kannattaa hoitaa sairaslomaa itellee. Ku ne työkkärin tantat on just nii fiksuja et ne laittaa vastavalmistuneen datanominkin atk-kurssille missä harjoitellaan wordin perusteita, ni työkkäristä voi tulla millo vaa, et nyt ois kuule just siulle tämmöne "vitun - haista - paska - kurssi" mihi pitää mennä tai saat karenssia joka ei poistu enneku oot ollu 6kk yhteenputkeen palkkatyössä. Ja siinä kohtaa ku tää lappu tippuu postiluukusta ja kurssi alkaa 4 päivä päästä ni ei välttämättä kerkee sitä saikkua saaha, jos nyt ei oo oikeesti vasenkäsi irti-poikki ja kanna sitä päivystyksee.
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 4 2013 05:01pm
Quote (Napi @ 3 Jan 2013 08:29)
hmm saatsä sit sen 9E ylläpitokorvauksen?


No Janil on taas vaaleanpunaiset ja siniset pillerit menny sekasi ku ei se näköjää tiedä itekkää mitä sille maksetta, mut ei sil mitää väliä oo. Vähä jäin ihmettelee et miks kysyt jostai ylläpitokorvauksista jos sanoo olevansa saikulla? Tol yhel ku on 15.xx €/päivä työmarkkinatuki ni se on puolet siintä maksimista mikä on 31.xx €/päivä. Eli on alle 20v ja asuu vanhempien luona. Voi olla kyl muukii syy. Saikulla jos on ollu 22.xx €/päivä ni se on ollu enne ku noi nosti ton rahan tosta 22.xx€/päivä toho 31.xx€/päivä. Jos oot alle 20v ja asut kotonas ja oot työtön, ni vitusti vaa saikkua hakemaa ni se on about 32€ /päivä. Enkä muuten oo varma et nostiko ne ton rajan tosta 20v. johokii ylemmäks vai laskiko ne alemmaks vai tekikö ne sille mitää tos vuoden vaihteessa.

This post was edited by SK7 on Jan 4 2013 05:07pm
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Jan 4 2013 05:10pm
Ja helvetti ku jäi häiritsee se tarkka summa ni se on 31,36 e/pv. työmarkkinatuki meinaan. tai oli ainakii viimevuoden lopussa
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll