Quote (do_NaUKI @ 3 Jan 2013 03:54)
en muista tarkkoja summia mut about samanverra saat ootko työtön tai saikulla (jos et saa minkään liiton korvauksia) eli turhaa hakee saikkua jos oot työtön.
Ei ehkä joka pikku lenssuun kannata saikkua hakee jos on työtön, mut jos tietää et työkyvyttömyys on pitempi aikasta eli yli kaks viikkoa, ni kyl sit kannattaa hoitaa sairaslomaa itellee. Ku ne työkkärin tantat on just nii fiksuja et ne laittaa vastavalmistuneen datanominkin atk-kurssille missä harjoitellaan wordin perusteita, ni työkkäristä voi tulla millo vaa, et nyt ois kuule just siulle tämmöne "vitun - haista - paska - kurssi" mihi pitää mennä tai saat karenssia joka ei poistu enneku oot ollu 6kk yhteenputkeen palkkatyössä. Ja siinä kohtaa ku tää lappu tippuu postiluukusta ja kurssi alkaa 4 päivä päästä ni ei välttämättä kerkee sitä saikkua saaha, jos nyt ei oo oikeesti vasenkäsi irti-poikki ja kanna sitä päivystyksee.