Quote (Speedparts @ Jan 1 2013 07:30pm)
joo aika perseestä, itel ei tuu katottua telkust ko salkkarit ja niistä pitäs sit maksaa vähintään toi 140e, kalliit on salkkarit
yleltä tulee parhaita vanhoja 1920-1940 luvun mustavalkoisia suomalaisia elokuvia, kannattaa katsoa.