d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Pleikka 3 Keskustelua
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Dec 30 2012 07:34am
Ps 3 on paskaa, niin on kyllä xbox 360ki mutta jos noista kahdesta pitää valita ni 360>

ainoo mitä tulee boxilla hakattua on nhl 13

This post was edited by EasyCoolWin on Dec 30 2012 07:34am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 30 2012 07:56am
Quote (EasyCoolWin @ 30 Dec 2012 16:34)
Ps 3 on paskaa, niin on kyllä xbox 360ki mutta jos noista kahdesta pitää valita ni 360>

ainoo mitä tulee boxilla hakattua on nhl 13

"maksa siitä, että pääset pelaamaan nettiin"
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Dec 30 2012 08:01am
mul o 360 ja ps3, ja ps3 hakkaa boxin mennen tullen ja palatessa.
ainakin omalla kohdalla. vaimon kanssa pelailen kaikkea mahollista. viimesimpinä, darkriders 1 ja 2, boarderlands 1 ja 2. uncharted 1,2 ja 3.

mukavaa ajan vietettä lomalla.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll