d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uudenvuoden Lupaus
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Dec 29 2012 06:21pm
lupaan tulla uskoon
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 29 2012 06:58pm
Quote (Speedparts @ 30 Dec 2012 03:21)
lupaan tulla uskoon

nyt meni aika homoks
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Dec 29 2012 08:50pm
Muijan kanssa sovittiin että lopetetaan röökin vetäminen..
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 30 2012 01:32am
Quote (Speedparts @ Dec 30 2012 02:21am)
lupaan tulla uskoon


mihinkäs uskoon
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold: 785.11
Dec 30 2012 04:00am
Quote (Elmeri @ 30 Dec 2012 02:50)
Muijan kanssa sovittiin että lopetetaan röökin vetäminen..


tämä on kyllä todella hyvä.. :) samoilla linjoilla
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 30 2012 05:08am
Quote (BebebBurns @ 30 Dec 2012 10:32)
kehenkä uskoon

fix'd np
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Dec 30 2012 05:40am
kuukauden ilma casinoo
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Dec 30 2012 08:06am
kävin ostaa rakettei!

huomena paukutellaan!
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 30 2012 08:34am
Quote (rumpali @ 30 Dec 2012 16:06)
kävin ostaa rakettei!

huomena paukutellaan!


JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Dec 31 2012 09:33pm
Quote (rumpali @ Dec 30 2012 05:06pm)
kävin ostaa rakettei!

huomena paukutellaan!


sidoin yhteen 2 spray purkkia ja meinasin polttaa talon :ph34r:
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll