d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > D3 Pvp Blogi Tuli Mitävittua?!?
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Dec 27 2012 01:52pm
Quote (Rzi @ Dec 27 2012 10:42pm)
diablo 3 on hyvä peli


Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 27 2012 04:26pm
Quote (OjjiLol @ 27 Dec 2012 21:52)
http://i.imgur.com/U7sxP.gif


älä tuu yhtää lässyttää
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Dec 27 2012 04:31pm
Quote (Rzi @ Dec 27 2012 07:42pm)
diablo 3 on hyvä peli


Ihan paska.
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 27 2012 04:48pm
Quote (EasyCoolWin @ 28 Dec 2012 01:31)
Ihan paska.


DAmn tight!!!

But also right!!!
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Dec 28 2012 08:05am
D3 + pvp "tirsk" :lol:

ei vittu oo tosissaa 8DDD ???

PS: d2 > d3
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 28 2012 08:07am
Quote (soppamies @ Dec 28 2012 04:05pm)
D3 + pvp "tirsk" :lol:

ei vittu oo tosissaa 8DDD ???

PS: d2 > d3



no tämä. Oikeesti naurattaa ajatus d3 pvp:stä :DDD
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Dec 28 2012 08:17am
Quote (Pomppeli @ 28 Dec 2012 16:07)
no tämä. Oikeesti naurattaa ajatus d3 pvp:stä :DDD


suurempi läppä on että oikeesti ihmiset odottaa semmosta
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 28 2012 10:36am
ei voi tosissaan sanoa että d2 pvp oli jotenki hyvä. vähintää yhtä huono ku d3
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Dec 28 2012 11:02am
Voisivat tuohon pvp:hen laittaa 8 max players.
Tulevaan areenaan siis.
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 28 2012 12:07pm
Quote (Rzi @ Dec 28 2012 06:36pm)
ei voi tosissaan sanoa että d2 pvp oli jotenki hyvä. vähintää yhtä huono ku d3



muista että d2 tuli vuonna 2000. Kyllä se ihan kelpo setti siihen aikaan oli ...
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll