d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kysymys Näyttiksestä
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 27 2012 09:04am
"BEEEEEEEEEEEEEEEEEB" : DDD


Oikea kanta, oikea piuha oikeesee paikkaan ni pits toimii, ellet saanu jtn maanantai kappaletta.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Dec 27 2012 01:33pm
Kato että se näyttis on oikeassa slotissa kiinni ja että se tappi on lukittuna, sen jälkeen heitä kiinni kaikki lisävirtapiuhat mitä se voi tarvita (omassa tarvii yhden, aikasemassa HD 4870 tarvi kaks piuhaa).

Näyttö kiinni ja menoks, jos ei toimi ni joko oot turha jätkä tai sitten näyttis on paskana.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 27 2012 02:38pm
Quote (CeePee @ Dec 27 2012 08:33pm)
Kato että se näyttis on oikeassa slotissa kiinni ja että se tappi on lukittuna, sen jälkeen heitä kiinni kaikki lisävirtapiuhat mitä se voi tarvita (omassa tarvii yhden, aikasemassa HD 4870 tarvi kaks piuhaa).

Näyttö kiinni ja menoks, jos ei toimi ni joko oot turha jätkä tai sitten näyttis on paskana.


oikoo slot, Check
Virtapiuhoja ei näy. tos on toi tyhjä paikka mis lukee PCIE, mutta mun tietokonees taas ei oo paikkaa toiselle päälle.
tässä siis varmaan ongelma. Ei tarvi auttaa sen enempää huomenna homma on kondiksessa ja pääsen pelaa D3
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Dec 27 2012 03:07pm
Quote (MukavaSamu @ 27 Dec 2012 22:38)
oikoo slot, Check
Virtapiuhoja ei näy. tos on toi tyhjä paikka mis lukee PCIE, mutta mun tietokonees taas ei oo paikkaa toiselle päälle. 
tässä siis varmaan ongelma. Ei tarvi auttaa sen enempää huomenna homma on kondiksessa ja pääsen pelaa D3


Nyt ku tarkemmin muistelee niin se mun HD 4870 piti kans ulinaa ku yritin käynnistää vaan yhdellä virtapiuhalla, siinä se vika sullakin näyttäs olevan.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 28 2012 05:21am
laitoin masuuniin sulaan ton näyttiksen ku siin ei ollu tarvittavia johtoja messis.

tilalle sain ASUS GTX 550 Ti DirectCU ja nyt pelittää.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll