Quote (CeePee @ Dec 27 2012 08:33pm)
Kato että se näyttis on oikeassa slotissa kiinni ja että se tappi on lukittuna, sen jälkeen heitä kiinni kaikki lisävirtapiuhat mitä se voi tarvita (omassa tarvii yhden, aikasemassa HD 4870 tarvi kaks piuhaa).
Näyttö kiinni ja menoks, jos ei toimi ni joko oot turha jätkä tai sitten näyttis on paskana.
oikoo slot, Check
Virtapiuhoja ei näy. tos on toi tyhjä paikka mis lukee PCIE, mutta mun tietokonees taas ei oo paikkaa toiselle päälle.
tässä siis varmaan ongelma. Ei tarvi auttaa sen enempää huomenna homma on kondiksessa ja pääsen pelaa D3