d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > HyvÄÄ Pakanajuhlaa Kaikille!!!
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Dec 24 2012 02:59pm
Quote (soppamies @ 24 Dec 2012 20:39)
kauvaha lie tollakii toi tagi ollu :-D


kauvaha lie toiki on ollu pois tältä foorumilta?
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Dec 24 2012 03:06pm
Quote (Speedparts @ Dec 24 2012 11:59pm)
kauvaha lie toiki on ollu pois tältä foorumilta?


kauvaha lie
eiku vittu ei kiinnosta
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 24 2012 03:08pm
Kuka tääl tägäilee, ilmotan ivttu kytille.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Dec 25 2012 06:32am
pirskeet joo
Member
Posts: 310
Joined: Sep 28 2012
Gold: 29.00
Dec 25 2012 08:25am
lol mitä peppukipua :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll