Quote (Melodica @ 21 Dec 2012 20:37)
:DDDDDDDDDDDDD tää on niin hyvä ^^ so true
mut jooh homma ratkes sain toimii JEEE mut tässä fakin masinassa ei oo sit tehoo pyörittää tota vaikka ne niin kovasti sano että ei tarvi olla kovin erikoinen kone kiitos anttilan myyjä näistäkin KIVISITÄ
NII TIETYSTI....SANOIVAT VAA ET SAA MYYTYÄ... :/
PÖNTÖT...
/E JA KANNATTAA KOITTAA PELATA WINDOWED MODELLA....EI MULLAKA MUUTE JAKSA PYÖRITTÄÄ....
JOSTAI SYYSTÄ TOI O VAA NII RASKAS PELI OLEVINAS...
This post was edited by KUF on Dec 21 2012 11:45am