d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 Error > Auttakaa Kiitos :p
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Dec 21 2012 11:28am
Quote (Melodica @ 21 Dec 2012 19:18)
jooh siis oon vasta asennus vaiheessa ja heti kun lykkään ton FAKIN CD tonne perkeleen reikää niin heittää tollasta



jooh ei varmaan kyl mut mä että onko vastaavaa ollut muilla että heti kun lykkää cd niin pukkaa erroria mut voiko johtua mokkulasta?

ja joo kyllä on kui nii? :D siel se mun sivuil lukee ^^


ei se mokkulasta ainekaa oo kiinni ku ittel kans mokkula ja hyvi rullaa :) ikävä kyllä errorii en osaa auttaa :(
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 21 2012 11:29am
mun kyrpä ratkasee tämänki ongelman, ainaki hetkeks
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold: 785.11
Dec 21 2012 11:31am
Quote (Pomppeli @ 21 Dec 2012 17:29)
mun kyrpä ratkasee tämänki ongelman, ainaki hetkeks



hei oikeesti.. :D käyttäydy nyt kyl mä ymmärrän että sä oot mies ja sua haluttaa.. :D mut hei mä en nyt voi auttaa kun mul on tän d3 kanssa kauhee kriisu suhde menos :DDDD joudut oottaa.. :P
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Dec 21 2012 11:32am
Quote (Pomppeli @ 21 Dec 2012 20:29)
mun kyrpä ratkasee tämänki ongelman, ainaki hetkeks


OOTKO ENNEN JUTELLU NAISPUOLISEN HENKILÄN KANSSA? :F
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 21 2012 11:33am
Quote (KUF @ Dec 21 2012 07:32pm)
OOTKO ENNEN JUTELLU NAISPUOLISEN HENKILÄN KANSSA? :F


Kaikesta muusta paitsi d3:sesta juu
Member
Posts: 18,408
Joined: Nov 30 2006
Gold: 785.11
Dec 21 2012 11:37am
Quote (Pomppeli @ 21 Dec 2012 17:33)
Kaikesta muusta paitsi d3:sesta juu


:DDDDDDDDDDDDD tää on niin hyvä ^^ so true


mut jooh homma ratkes sain toimii JEEE mut tässä fakin masinassa ei oo sit tehoo pyörittää tota vaikka ne niin kovasti sano että ei tarvi olla kovin erikoinen kone kiitos anttilan myyjä näistäkin KIVISITÄ

This post was edited by Melodica on Dec 21 2012 11:38am
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Dec 21 2012 11:38am
Quote (Pomppeli @ Dec 21 2012 05:33pm)
Kaikesta muusta paitsi d3:sesta juu


mitä akat on mieltä rahan kvantiteettiteoriasta :huh:

This post was edited by sahtitynnyri on Dec 21 2012 11:39am
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Dec 21 2012 11:43am
Quote (Melodica @ 21 Dec 2012 20:37)
:DDDDDDDDDDDDD tää on niin hyvä ^^ so true


mut jooh homma ratkes sain toimii JEEE mut tässä fakin masinassa ei oo sit tehoo pyörittää tota vaikka ne niin kovasti sano että ei tarvi olla kovin erikoinen kone kiitos anttilan myyjä näistäkin KIVISITÄ


NII TIETYSTI....SANOIVAT VAA ET SAA MYYTYÄ... :/

PÖNTÖT...

/E JA KANNATTAA KOITTAA PELATA WINDOWED MODELLA....EI MULLAKA MUUTE JAKSA PYÖRITTÄÄ....

JOSTAI SYYSTÄ TOI O VAA NII RASKAS PELI OLEVINAS...

This post was edited by KUF on Dec 21 2012 11:45am
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Dec 21 2012 11:44am
Quote (sahtitynnyri @ 21 Dec 2012 20:38)
mitä akat on mieltä rahan kvantiteettiteoriasta  :huh:


veikkaisin että ne jotka tietää mitä kvanttifysiikka on naurais tolle kysymykselle

This post was edited by Antichrist- on Dec 21 2012 11:45am
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Dec 21 2012 11:46am
Quote (Antichrist- @ 21 Dec 2012 20:44)
veikkaisin että ne jotka tietää mitä kvanttifysiikka on naurais tolle kysymykselle


PAITSI ET NE O ERI ASIA.... :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll