d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Joulu Loma Känni Topic
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 21 2012 09:59am
Quote (CeePee @ Dec 21 2012 05:58pm)
364 päivää vuodessa aikaa rillutella, pidän kiinni mielipiteestäni ^^



oon samaa mieltä. Jouluaatto on mielestäni ainoa päivä jolloin ei ole "syytä" olla sekasin :)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 21 2012 09:59am
Quote (CeePee @ 21 Dec 2012 17:58)
364 päivää vuodessa aikaa rillutella, pidän kiinni mielipiteestäni ^^


ei sillä päivällä oo väliä

Quote (Pomppeli @ 21 Dec 2012 17:59)
oon samaa mieltä. Jouluaatto on mielestäni ainoa päivä jolloin ei ole "syytä" olla sekasin :)


kuka sano että sekasin

This post was edited by Rzi on Dec 21 2012 09:59am
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 21 2012 10:02am
Quote (Rzi @ Dec 21 2012 05:59pm)


kuka sano että sekasin


Sitähän varten se viina ja päihteet on, että ollaan sekasin.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 21 2012 10:03am
Quote (Pomppeli @ 21 Dec 2012 18:02)
Sitähän varten se viina ja päihteet on, että ollaan sekasin.


....................
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Dec 21 2012 10:42am
Quote (Pomppeli @ Dec 21 2012 03:59pm)
oon samaa mieltä. Jouluaatto on mielestäni ainoa päivä jolloin ei ole "syytä" olla sekasin :)


24.12 on Lemmy Kilmisterin synttärit ja niitä silloin juhlitaan.
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Dec 21 2012 02:44pm
Ei oo varaa ryypätä joulun ku pitää pers aukisena vääntää hommii ni otan tänää sen 4-5 kaljaa ku ei oo enempaa varaa.
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Dec 23 2012 09:40am
Quote (soppamies @ 21 Dec 2012 23:44)
Ei oo varaa ryypätä joulun ku pitää pers aukisena vääntää hommii ni otan tänää sen 4-5 kaljaa ku ei oo enempaa varaa.


Miul ei oo ikinä lämpö noussu ruudun tällä puolen ku luen tän foorumin kirjotuksia. Iha sama mitä tänne kukakii kirjottaa tai mitä miun kirjotuksii vastataa. Yleensä saan leveän hymyn kasvoilleni tällä foorumilla käydessäni, että kiitos siintä. Nyt asian laita on kuitenkin sillätavalla, että veljeni leijonamieli kykeni lämmön nostamaa kattilassa ruudun tällä puolen. Aika kova jätkä. Ei voi muuta sanoo
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 23 2012 09:46am
Quote (soppamies @ 21 Dec 2012 23:44)
Ei oo varaa ryypätä joulun ku pitää pers aukisena vääntää hommii ni otan tänää sen 4-5 kaljaa ku ei oo enempaa varaa.


Ihan riittävä määrä, tostaki lähet jo konttaa.
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Dec 23 2012 09:48am
Quote (Ankeli @ 23 Dec 2012 18:46)
Ihan riittävä määrä, tostaki lähet jo konttaa.


Nii.. Jos ei oo vatsahuuhtelussa honkaharjun sairaalassa
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 23 2012 10:04am
Quote (SK7 @ 23 Dec 2012 18:48)
Nii.. Jos ei oo vatsahuuhtelussa honkaharjun sairaalassa


Niih, pitää kyllä vähä katella tuon perää... ekasta sillä taitaa lähtee jo motoriset toiminnot pelistä ja kahesta kuola valumaa ?
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll