Quote (soppamies @ 21 Dec 2012 23:44)
Ei oo varaa ryypätä joulun ku pitää pers aukisena vääntää hommii ni otan tänää sen 4-5 kaljaa ku ei oo enempaa varaa.
Miul ei oo ikinä lämpö noussu ruudun tällä puolen ku luen tän foorumin kirjotuksia. Iha sama mitä tänne kukakii kirjottaa tai mitä miun kirjotuksii vastataa. Yleensä saan leveän hymyn kasvoilleni tällä foorumilla käydessäni, että kiitos siintä. Nyt asian laita on kuitenkin sillätavalla, että veljeni leijonamieli kykeni lämmön nostamaa kattilassa ruudun tällä puolen. Aika kova jätkä. Ei voi muuta sanoo