d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Harkitsen Läppärin Ostamista
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Dec 25 2012 12:15pm
Quote (hartwall @ 25 Dec 2012 20:12)
eikös uudenvuoden jälkeen ala alennukset, osta sillo


Juu, pitää seurailla tilannetta :)
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Dec 25 2012 04:34pm
no sittehä sie ostat
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Dec 25 2012 06:18pm
Quote (peterpants @ 25 Dec 2012 20:03)


Mun käsityksen mukaan dual näyttikset ei anna hirveetä boostia, suoraan sanottuna aika turhia.
Ja toi GT 650 M on aika kehno..

e: tosin onhan se parempi ku mikä tossa sun nykysessä läppärissä on.
e: no ei se nyt niin huono ookkaa, läppärin näyttiksenä. Noi GTX sarjan näyttikset näyttäis pärjäävän paremmi testeissä.


This post was edited by Wondrous on Dec 25 2012 06:37pm
Member
Posts: 496
Joined: Mar 20 2012
Gold: 0.01
Dec 28 2012 08:27pm
Jos pystyt laittaa budjettiin joku 400 lisää niin osta ihmeessä MSI GT683 DXR, ite ostin kesäl johki 1400€ ja aivan loistava ollu. Ei ongelmia pyörittää juuri mtn ja coolingpadin ja tän sisäse cooler boostin kanssa ei ylikuumene sitten millään.
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Dec 29 2012 04:31am
vanhaa rautaa siinä :o
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll