Quote (peterpants @ 25 Dec 2012 20:03)
Mun käsityksen mukaan dual näyttikset ei anna hirveetä boostia, suoraan sanottuna aika turhia.
Ja toi GT 650 M on aika kehno..
e: tosin onhan se parempi ku mikä tossa sun nykysessä läppärissä on.
e: no ei se nyt niin huono ookkaa, läppärin näyttiksenä. Noi GTX sarjan näyttikset näyttäis pärjäävän paremmi testeissä.
This post was edited by Wondrous on Dec 25 2012 06:37pm