Quote (do_NaUKI @ 19 Dec 2012 18:48)
tää on viiinatopic, ja saisin asunnon jos haluisin menettää luottotiedot, mun tilin kautta on siirtyny rahaa yli 10ke tän kuukaude aikana ni sain tiedon etten saa yhtään mitään tukia lähiaikoina, ja rahaa ei ole.
Nyt pistät sellasen kalenteri merkinnän että seuraavan kolmeen kuukauteen et ota mitää rahaa pankkitililles paitsi pakolliset työkkäri rahat yms. mitä kela maksaa. Kaiken muun rahan pyörityksen hoidat käteisenä.SIIS AIVAN KAIKEN. Äiti jos antaa joululahja rahaa
NI KÄTEISENÄ Jos on useampi pankkitili ni käytät vaan ja ainoastaan yhtä tiliä mihi ne kelan rahatkin tulee ja muut tilit nostat tyhjäks. Ne vissii pyyti sossussa 3kk tili otteet ja viimesimmän verotus päätöksen? Sillä perusteella ne laskee sossussa kaiken. Se riippuu ihan paikkakunnasta ja työntekijöistä miten ne tekee harkinnanvaraiset päätökset tiimi palavereissaan esim 1-2 kk jälkee. Jos ei mitää tipu kuukauden tai kahden sisällä ni sit siul on päivällee kolmen kuukauden päästä esittää tili ottees et ei perkele oo rahaa. Sit ne auttaa. Vinkkinä viikon varrelle et luottotiedot kannatta pitää kunnossa. Ne helpottaa elämää aika kummasti. Joten älä ryyppää niitä:) Mitä viinan juontii tulee ni.... Toki jos tykkäät nyt vetää vellii 3 kuukautta työmarkkinatuella ni se on iha oma asia. En ees tuomitse. Jos joku kaunis päivä heräät siihe et 8kk on viinaa vedetty ja "vähä vetämätön olo" ni sit voin antaa yhen neuvon jos kaipaat neuvoa. Muuta en osaa sanoo. Koita pärjäillä