d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Gta Vise City
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Dec 19 2012 11:46am
Quote (Rzi @ 19 Dec 2012 17:53)
pelasin vice cityy ps2 mut oon jo kasvanu ulos noista pyssypeleistä


Änäriä pelkästään sitte?
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 19 2012 11:56am
Quote (CeePee @ 19 Dec 2012 19:46)
Änäriä pelkästään sitte?


pessiä enemmä
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 19 2012 12:05pm
Quote (Rzi @ Dec 19 2012 07:56pm)
pessiä enemmä



hyvä poika
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Dec 19 2012 12:43pm
Gta San Andreas omasta mielestä kaikista paras!
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Dec 19 2012 02:24pm
Quote (Napi @ 19 Dec 2012 18:24)
blah ei oo kolahtanu mulla mikään gta san andreaksen jälkeen, ton nelosenki oon alottanu kolme kertaa mut ei oo samal taval mukaansatempaava mitä vc
gta 5 odotellessa :drool:


Joo vitonen on pakko ostos :)
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 19 2012 06:36pm
jep. harmi ettei tullu ennen joulua :( joutuu kevääseen oottaa
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Dec 19 2012 09:09pm
Quote (Rzi @ 19 Dec 2012 17:53)
pelasin vice cityy ps2 mut oon jo kasvanu ulos noista pyssypeleistä


nn lies.

This post was edited by soppamies on Dec 19 2012 09:34pm
Member
Posts: 12,105
Joined: Apr 18 2011
Gold: 0.53
Dec 22 2012 06:29am
gta 3 oli paras.
<3
Member
Posts: 25,739
Joined: Feb 11 2008
Gold: 4,585.00
Dec 23 2012 05:50am
Quote (Elmeri @ Dec 19 2012 09:43pm)
Gta San Andreas omasta mielestä kaikista paras!


Samaa mieltä!
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Dec 23 2012 06:09am
Kohta tulee V!!!
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll