Quote (Rzi @ Dec 19 2012 01:45pm)
nyt jumalauta. toissä tehdään töitä eikä pelleillä tai sit ei tehä ollenkaa.
tungit nyt sen johdon emolevyyn integroituun näytönohjaimeen. elikkäs jos se näytönohjaimen tuuletin ei pelaa kunnolla ni lämpö nousee ja ei toimi tai sit se on jo muutenki entine
ärtsi ei oo koskaa ollu raksalla. jos tekisin pitkää päivää enkä pitäs paskataukoja mulla olis viikossa 2-3 päivää töitä, koska teen
annetut työt aina liian nopeesti. tähän asti joka työmaalla ollu se ongelma, että työ loppuu ennemminm kun työaika.
pakko sitä on paskalla ja röökillä juosta, että on töitä loppuviikoks.