d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Moikkelis
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 19 2012 06:32am
Quote (MukavaSamu @ Dec 19 2012 12:18pm)
ei todellakan kannata käydä himas paskalla :D maksaako joku sulle siitä euroja?

ihan perus setti on pitää 2-3 paskataukoo päivässä. jos ei tuu paska ni pelaa sit vaikka kännykäl 30min matopeliä :D



joo töissä kannattaa aina istua paskalle ainakin se 10min per käynti. Älypuhelin on hyvä olla, koska voi hyvin tappaa aikaa esim selaamalla facebookit, kaikki uutiset, jspt yms läpi :)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 19 2012 06:45am
Quote (MukavaSamu @ 19 Dec 2012 12:18)
ei todellakan kannata käydä himas paskalla :D maksaako joku sulle siitä euroja?

ihan perus setti on pitää 2-3 paskataukoo päivässä. jos ei tuu paska ni pelaa sit vaikka kännykäl 30min matopeliä :D


Quote (Pomppeli @ 19 Dec 2012 14:32)
joo töissä kannattaa aina istua paskalle ainakin se 10min per käynti. Älypuhelin on hyvä olla, koska voi hyvin tappaa aikaa esim selaamalla facebookit, kaikki uutiset, jspt yms läpi :)


nyt jumalauta. toissä tehdään töitä eikä pelleillä tai sit ei tehä ollenkaa.
tungit nyt sen johdon emolevyyn integroituun näytönohjaimeen. elikkäs jos se näytönohjaimen tuuletin ei pelaa kunnolla ni lämpö nousee ja ei toimi tai sit se on jo muutenki entine

This post was edited by Rzi on Dec 19 2012 06:46am
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 19 2012 06:56am
Quote (Rzi @ Dec 19 2012 02:45pm)
nyt jumalauta. toissä tehdään töitä eikä pelleillä tai sit ei tehä ollenkaa.
tungit nyt sen johdon emolevyyn integroituun näytönohjaimeen. elikkäs jos se näytönohjaimen tuuletin ei pelaa kunnolla ni lämpö nousee ja ei toimi tai sit se on jo muutenki entine



Olen niin nuori ihminen, että minun työkokemus on vaan kesätöistä / työharjotteluista, eli täysin hanttihommista / apupoikana olemisesta. Kyllä siellä nyt saatana saa istua vähän kauemmin paskalla!
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 20 2012 12:26am
Quote (Rzi @ Dec 19 2012 01:45pm)
nyt jumalauta. toissä tehdään töitä eikä pelleillä tai sit ei tehä ollenkaa.
tungit nyt sen johdon emolevyyn integroituun näytönohjaimeen. elikkäs jos se näytönohjaimen tuuletin ei pelaa kunnolla ni lämpö nousee ja ei toimi tai sit se on jo muutenki entine


ärtsi ei oo koskaa ollu raksalla. jos tekisin pitkää päivää enkä pitäs paskataukoja mulla olis viikossa 2-3 päivää töitä, koska teen
annetut työt aina liian nopeesti. tähän asti joka työmaalla ollu se ongelma, että työ loppuu ennemminm kun työaika.

pakko sitä on paskalla ja röökillä juosta, että on töitä loppuviikoks.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 20 2012 01:07am
Quote (Pomppeli @ 19 Dec 2012 15:56)
Olen niin nuori ihminen, että minun työkokemus on vaan kesätöistä / työharjotteluista, eli täysin hanttihommista / apupoikana olemisesta. Kyllä siellä nyt saatana saa istua vähän kauemmin paskalla!

housut ylös ja turpa kii! timpurit tarttee 50 pätkää pattinkia kasin katolle. ainii tänää ei oo nosturia
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 20 2012 01:18am
Quote (Napi @ Dec 20 2012 08:07am)
housut ylös ja turpa kii! timpurit tarttee 50 pätkää pattinkia kasin katolle. ainii tänää ei oo nosturia


been there done that. joskus 12 kertaa juoksin kellarista viidenteen kerrokseen 6x kertopuuta käes. mitat oli sellaset ettei mahtunu hissii ollenka.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 20 2012 07:04am
Quote (MukavaSamu @ 20 Dec 2012 08:26)
ärtsi ei oo koskaa ollu raksalla.  jos tekisin pitkää päivää enkä pitäs paskataukoja mulla olis viikossa 2-3 päivää töitä, koska teen
annetut työt aina liian nopeesti. tähän asti joka työmaalla ollu se ongelma, että työ loppuu ennemminm kun työaika.

pakko sitä on paskalla ja röökillä juosta, että on töitä loppuviikoks.


ihmehomma jos ei töitä riitä
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Dec 20 2012 07:18am
Quote (Rzi @ Dec 20 2012 02:04pm)
ihmehomma jos ei töitä riitä


itseasiassa ei ole. Yleesä loppuvuodesta ku tilaukset loppuu, ei oo muutaku pippelin nysväämistä. alkuvuodesta taas alkaa työt rullata.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 20 2012 07:19am
vois sitä loppuajan kirjaakin lukee
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 20 2012 12:56pm
Quote (BebebBurns @ 20 Dec 2012 16:19)
vois sitä loppuajan kirjaakin lukee

no ei tuolla pakkasessa, tuules ja lumisateessa
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll