d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Itä-suomalaiset On Suomen Köyhimpiä > Hehehe
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 17 2012 02:50pm
Quote (hartwall @ Dec 17 2012 10:18pm)
lol, ei sinne keittiöön rihkamaa tarvita



Itä-Suomessa tarvitaan.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Dec 17 2012 02:51pm
Quote (Pomppeli @ 17 Dec 2012 22:50)
Itä-Suomessa tarvitaan.


referoin niihi kultakledjuihi
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Dec 17 2012 03:35pm
häähää hesalaaset ei kuulukkaa muihi etelä suomen rikkaisii
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 17 2012 04:26pm
Quote (Vaakasuoratislaaja @ 17 Dec 2012 22:11)
tutkimuksen mukaan myös sisäsiittoisinta kansaa koko muuailmassa

raamatun mukaan kaikki on samasta äidistä ja oman poikansa jälkeläisiä. ei siin mitään vikaaole
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 17 2012 04:30pm
ontopic;
idässä tiedetään mitä on oikea jouluhenki. tällanen kaupallisuus on babylonin keksimä. ja joulupukin värjäsi punaiseksi coca-cola. kyllä on meitillä vihree tonttupuku tänä vuonna
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 17 2012 04:35pm
Quote (Napi @ 18 Dec 2012 01:30)
ontopic;
idässä tiedetään mitä on oikea jouluhenki. tällanen kaupallisuus on babylonin keksimä. ja joulupukin värjäsi punaiseksi coca-cola. kyllä on meitillä vihree tonttupuku tänä vuonna


kyllä näin on ja itä opettaa
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 17 2012 04:53pm
Quote (Napi @ Dec 18 2012 12:26am)
raamatun mukaan kaikki on samasta äidistä ja oman poikansa jälkeläisiä. ei siin mitään vikaaole



Kiitos näistä sanoista! Ei olekaan väärin himoita siskoani :blush:
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Dec 17 2012 05:15pm
Juuri näin.

Jos ei tuhlaile ympäriinsä niin on köyhä.
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 17 2012 05:18pm
Quote (HardyTarget @ Dec 18 2012 01:15am)
Juuri näin.

Jos ei tuhlaile ympäriinsä niin on köyhä.



Kyllä.
Member
Posts: 30,189
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Dec 17 2012 10:01pm
moon poor
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll