d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mite Asunno > Ei Fittu Ulos
Prev123411Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Dec 16 2012 10:01am
Quote (eppo @ Dec 16 2012 05:59pm)
perinteinen taivaanrannanmaalari siis...


tyydyn kyl aika vähään mut tuo ny ei liity tähä topikkii mitenkään.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Dec 16 2012 10:24am
eiks tää jäbä ollu se joka trollas olevansa kovaki bisneskiho?
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Dec 16 2012 10:25am
Quote (hartwall @ Dec 16 2012 06:24pm)
eiks tää jäbä ollu se joka trollas olevansa kovaki bisneskiho?


nyt ei paljoa bisnez kiinnozta ku ei oo ees kämppää.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Dec 16 2012 10:40am
Quote (do_NaUKI @ 16 Dec 2012 18:25)
nyt ei paljoa bisnez kiinnozta ku ei oo ees kämppää.


bwahaha
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Dec 16 2012 10:43am
Niimpä niin, ei kiinnosta työnteko vaikka kämppä on lähtenyt alta, ei "viitsitä" tehdä hanttihommia koska liian pieni palkka

Ei mikään ihmekkään jos ei eukkos jaksanu katella sua.
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Dec 16 2012 10:54am
Quote (BloodStream @ Dec 16 2012 06:43pm)
Niimpä niin, ei kiinnosta työnteko vaikka kämppä on lähtenyt alta, ei "viitsitä" tehdä hanttihommia koska liian pieni palkka

Ei mikään ihmekkään jos ei eukkos jaksanu katella sua.


voisin mennä aivan mihin duuniin vaan missä on täydet 160h/kk, ja ekan päivän jälkee hakisin saikkua masennukseen, saa siitäki enemmä ku sossusta. mut se että duunia oikeesti tekisin vaatii 2k+/kk.

mut mitenpäin se tehään, eka asunto ja sit sossuu vai eka sossuun ja sit kattelee asuntoja?
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Dec 16 2012 11:00am
Quote (do_NaUKI @ 16 Dec 2012 19:54)
voisin mennä aivan mihin duuniin vaan missä on täydet 160h/kk, ja ekan päivän jälkee hakisin saikkua masennukseen, saa siitäki enemmä ku sossusta. mut se että duunia oikeesti tekisin vaatii 2k+/kk.

mut mitenpäin se tehään, eka asunto ja sit sossuu vai eka sossuun ja sit kattelee asuntoja?

Suosittelisin ihan ensiks käymään kouluja / hankkimaan työkokemusta, jos vaatimuksena on 2k+ / kk.

Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Dec 16 2012 11:21am
Quote (eppo @ Dec 16 2012 07:00pm)
Suosittelisin ihan ensiks käymään kouluja / hankkimaan työkokemusta, jos vaatimuksena on 2k+ / kk.


koulu käyty ja kyl tavote ois joku työ löytää ensvuonna, alkaahan se aika käymää pitkäks ku toista vuotta ollu vapaalla.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Dec 16 2012 11:59am
Quote (do_NaUKI @ 16 Dec 2012 18:54)
voisin mennä aivan mihin duuniin vaan missä on täydet 160h/kk, ja ekan päivän jälkee hakisin saikkua masennukseen, saa siitäki enemmä ku sossusta. mut se että duunia oikeesti tekisin vaatii 2k+/kk.

mut mitenpäin se tehään, eka asunto ja sit sossuu vai eka sossuun ja sit kattelee asuntoja?


:DDDDDD onnea yritykseen
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Dec 16 2012 01:05pm
Quote (hartwall @ Dec 16 2012 07:59pm)
:DDDDDD onnea yritykseen


kiitos
Go Back To Suomi Topic List
Prev123411Next
Add Reply New Topic New Poll