Quote (SK7 @ 15 Dec 2012 01:19)
No. Imatra nyt on.. Mite tän sanos.. On mitä on ja Elisan kautta ei saa imatralle mihikää 100M valokuidulXD. KYMPilt vissii saa
Jaa. Tien kyl et imatra on aika hanurista. Olin siel pari vuot sitte 3kk duunis. Huhhuh. Mansikkalas nyt sentää on Prisma ja Cittari.