d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt On > Netti
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 14 2012 01:41pm
Quote (Rupsu @ 14 Dec 2012 22:00)
Luulin että koko Suomessa olis jo toi valokuituverkko vedetty aikalailla kaikkiin kämppiin.


:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 14 2012 01:52pm
ite käytän mokkulaa.. antaa joku 11 megan netin täs mis asun ja en pelaa mitään niin hinta/laatu suhde varsin hyvä ku maksaa se 4,90e / kk :D
Member
Posts: 1,280
Joined: Apr 19 2011
Gold: 52.68
Dec 14 2012 04:19pm
Quote (Rupsu @ 14 Dec 2012 22:00)
Luulin että koko Suomessa olis jo toi valokuituverkko vedetty aikalailla kaikkiin kämppiin.

No. Imatra nyt on.. Mite tän sanos.. On mitä on ja Elisan kautta ei saa imatralle mihikää 100M valokuidulXD. KYMPilt vissii saa
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Dec 14 2012 05:58pm
Quote (SK7 @ 15 Dec 2012 01:19)
No. Imatra nyt on.. Mite tän sanos.. On mitä on ja Elisan kautta ei saa imatralle mihikää 100M valokuidulXD. KYMPilt vissii saa


Jaa. Tien kyl et imatra on aika hanurista. Olin siel pari vuot sitte 3kk duunis. Huhhuh. Mansikkalas nyt sentää on Prisma ja Cittari.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Dec 14 2012 07:13pm
itel ei oo
postaan kirjaston koneelt
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 14 2012 07:15pm
Quote (Gastly @ 15 Dec 2012 04:13)
itel ei oo
postaan kirjaston koneelt


samlla ilmeellä ku tatsuhomolla
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Dec 14 2012 07:52pm
Quote (Rzi @ Dec 15 2012 04:15am)
samlla ilmeellä ku tatsuhomolla
http://www.upload.ee/image/2588747/tatsuhiro.jpg


ja näillä

Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 14 2012 07:58pm
Quote (Gastly @ 15 Dec 2012 04:52)
ja näillä
http://www.upload.ee/image/2906196/-tatsuhiro.jpg
http://www.upload.ee/image/2906195/tatsuhir.jpg


ilmeeni kun näen animea
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Dec 14 2012 08:10pm
Quote (Rzi @ Dec 15 2012 04:58am)
ilmeeni kun näen animea


Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Dec 14 2012 10:14pm
https://www.facebook.com/elisasuomi/posts/475791685797801

Tuli vaa vastaa, ite en elisasta tiedä vittuakaa.
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll