d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Lvl > Up
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 11 2012 01:30pm
kyllähän tuo ikä jo vituttas ku alkaa itekki olemaa vanhus. mutta jos silti onnitteluja haluut ni onnea :rofl:

This post was edited by Rzi on Dec 11 2012 01:30pm
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Dec 11 2012 02:08pm
lycka till
Quote (Rzi @ Dec 11 2012 09:30pm)
kyllähän tuo ikä jo vituttas ku alkaa itekki olemaa vanhus. mutta jos silti onnitteluja haluut ni onnea  :rofl:


kestää prosessoida et 00' syntyneet on jo 12, aika menny kyllä aika nopeesti peukkuja pyöritellen
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Dec 11 2012 02:21pm
Quote (keksisuklaa @ 11 Dec 2012 22:04)
jäbä on joku 30


ONGELMA?
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 11 2012 02:31pm
Quote (KUF @ 11 Dec 2012 23:21)
ONGELMA?

vanhainkoti kutsuu
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll