d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Haluuks Joku Munaa?
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Dec 11 2012 09:22am
tulen keskimäärin kolmessakymmenessä sekunissa.
tuu tänne, eiköhän mun kolikkokiposta löydy ylimääränen 3.75€
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Dec 11 2012 09:22am
Quote (Pomppeli @ 11 Dec 2012 18:15)
niin, tai itse en ainakaan antaisi persettä esim. sinulle 450 eurosta.


No ymmärtäähän sen, entinen persehän se olisi siinä vaiheessa.
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Dec 11 2012 09:30am
Quote (Rupsu @ Dec 11 2012 05:22pm)
No ymmärtäähän sen, entinen persehän se olisi siinä vaiheessa.



Sen uskon.
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Dec 11 2012 11:36am
Kalliita nuo 3cm kikkelit
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Dec 11 2012 12:24pm
Quote (HardyTarget @ 11 Dec 2012 19:36)
Kalliita nuo 3cm kikkelit


älä sä tuu tänne huutelee ku et mittää asiasta tiedä :D
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Dec 11 2012 01:10pm
Quote (Speedparts @ 11 Dec 2012 21:24)
älä sä tuu tänne huutelee ku et mittää asiasta tiedä :D


Mistä tiijät, ettei HT oo vaikka ihan peräti kikkeliasiantuntija?
Member
Posts: 27,340
Joined: Oct 23 2008
Gold: 30,728.00
Dec 11 2012 01:10pm
sentin venyttäjä <_<
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Dec 11 2012 01:13pm
Quote (Rupsu @ 11 Dec 2012 21:10)
Mistä tiijät, ettei HT oo vaikka ihan peräti kikkeliasiantuntija?


nii no joo, se kävelee kaupungilla aina yksin ja hiplailee vastaantulijoitten pippeleitä siinä ohi mennessä
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Dec 11 2012 01:14pm
Quote (Speedparts @ 11 Dec 2012 22:13)
nii no joo, se kävelee kaupungilla aina yksin ja hiplailee vastaantulijoitten pippeleitä siinä ohi mennessä


Miiiiiistä tiedät.

Ootko muuten roinannu ton acon, vai kirjotteletko muuten vaan ihan höpöjä?
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Dec 11 2012 01:16pm
Quote (keksisuklaa @ 11 Dec 2012 21:10)
sentin venyttäjä <_<


no okei, tän illan tarjous on 425e/tunti ja eikä siinä vielä kaikki, pakettiin kuuluu liukuvoidetta sekä hierontaa, eikä tässäkään vielä kaikki jos tilaat puolen tunnin sisällä niin kaupan päälle tulee vielä 25e alennus, joten tilaa heti!
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll