d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi >
Poll > Läppäri Juttuja > Ois Halpa Hakusessa
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 6 2012 09:44am
Quote (kyny91 @ 6 Dec 2012 18:13)
http://www.jimms.fi/tuote/K53U-SX153V

Tollaseen nyt sitte päädyin, toivon mukaan ei oo kaikkein paskimmasta päästä


itteä vituttaa jos ei oo mattapintanen näyttö koska kaikki valo paskoo sit kuvan. näppistä ja touchpadia yleensä kannattaa tutkailla, muutenha se on ihan sama jos perus käyttöön
onhan tuossa yksilössä tietysti tuo prossu aika hidas :D wc3 pyörii kyllä
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Dec 6 2012 10:09am
Quote (kyny91 @ 6 Dec 2012 18:13)
http://www.jimms.fi/tuote/K53U-SX153V

Tollaseen nyt sitte päädyin, toivon mukaan ei oo kaikkein paskimmasta päästä


Aivan hyvä kone. Ei nykyään enää kaupasta saa ostettua oikeesti HUONOA konetta.

Itsehän ostin neljä (4) vuotta sitten HP:n läppärin, joka maksoi jotain 400+, tosin maksoin verottomana niin oli jotain 320e. Toimii edelleen aivan hyvin, jos nyt ei pelaile mitään uusimpia pelejä. Näytönohjain on tässä huono.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Dec 6 2012 03:23pm
Quote (kyny91 @ 6 Dec 2012 17:13)
http://www.jimms.fi/tuote/K53U-SX153V

Tollaseen nyt sitte päädyin, toivon mukaan ei oo kaikkein paskimmasta päästä


Hintaa kattoo ja siihen käyttöön mihin sulle tulee niin ihan nappi valinta.

Member
Posts: 11,749
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Dec 7 2012 05:12am
Expertiltä joku hyvä asuksen läppäri, tais olla just kampanjahinta 600€.

Elä erhedy ostamaan mitää AMD paskaprosessoria, osta suoraan se asuksen läppäri 15,4" missä intel i7, näytönohjaimellä ei väliä
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Dec 7 2012 08:48am
Quote (Grammer @ 7 Dec 2012 13:12)
Expertiltä joku hyvä asuksen läppäri, tais olla just kampanjahinta 600€.

Elä erhedy ostamaan mitää AMD paskaprosessoria, osta suoraan se asuksen läppäri 15,4" missä intel i7, näytönohjaimellä ei väliä


muuten hyvä muttei sovi budjettiin
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll