Quote (kyny91 @ 6 Dec 2012 18:13)
Aivan hyvä kone. Ei nykyään enää kaupasta saa ostettua oikeesti HUONOA konetta.
Itsehän ostin neljä (4) vuotta sitten HP:n läppärin, joka maksoi jotain 400+, tosin maksoin verottomana niin oli jotain 320e. Toimii edelleen aivan hyvin, jos nyt ei pelaile mitään uusimpia pelejä. Näytönohjain on tässä huono.