Quote (Rzi @ 6 Dec 2012 19:46)
pro mutta kuka helvetti kattoo linnan juhlia
Minä nyt katon ku olen täällä ulkomailla yksin ja unohdettuna, niin sydäntä lämmittää katsoa kun Mauno ja Martti hoippuu sillä punasella matolla sisään.
.....Eikä tässä nyt muutakaan tekemistä ole..
