Quote (Rupsu @ 2 Dec 2012 21:05)
Tunisialaiset on kebabia? Ok. Mä luulin et "kebu" on jotai iha muuta, mut jos oot oikeen empiirista tutkimusta tehny, ni sitte ofc.
Syötävät kebut bungaa siel jtn 1-2e
e. vaik kuka nyt lomalle lähtis kebu peräs.
This post was edited by Ankeli on Dec 2 2012 12:13pm