d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Asensin Volumousen. > Vasen Hiiren Nappi+scrollausta, Hienoa.
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Dec 4 2012 01:37pm
Quote (Rzi @ 3 Dec 2012 20:14)
:DDDDDDDDDD


tais osua arkaan paikkaan :)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Dec 4 2012 02:34pm
Quote (Exoduster @ 4 Dec 2012 22:37)
tais osua arkaan paikkaan  :)


sori ku ei
Member
Posts: 1,383
Joined: Nov 19 2006
Gold: 0.01
Dec 5 2012 01:31am
Quote (Rzi @ 4 Dec 2012 22:34)
sori ku ei


:cry: et sä voi paeta todellisuutta hehehehhehe
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Dec 9 2012 07:58am
Quote (ambid @ 3 Dec 2012 22:20)
Koneessa ja ohjelmissa luonnollisesti äänet täysillä, äänenvoimakkuutta säädetään dacin kautta.


KOTITEATTERIN KAUTTA :SMOKE:
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll