d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Moi :)
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Nov 26 2012 03:54pm
Quote (hartwall @ 26 Nov 2012 22:00)
pitäsköhän itekki


emt, imo tähä ois ollu iha jepa päättää: https://dotabuff.com/matches/68606350

Mut otettiin ton jälkee yks peli - voitettiin sekin vaiks alku näytti hankalalta

E: Pelasin tossa ekassa siis ursaa

Ja noitten jälkee vähä uuttaa codii, nyt tarttee mennä nukkumaan että jaksaa huomenna taas opiskella ahkerasti

This post was edited by kyny91 on Nov 26 2012 03:56pm
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Nov 26 2012 04:33pm
Quote (kyny91 @ 26 Nov 2012 23:54)
emt, imo tähä ois ollu iha jepa päättää: https://dotabuff.com/matches/68606350

Mut otettiin ton jälkee yks peli - voitettiin sekin vaiks alku näytti hankalalta

E: Pelasin tossa ekassa siis ursaa

Ja noitten jälkee vähä uuttaa codii, nyt tarttee mennä nukkumaan että jaksaa huomenna taas opiskella ahkerasti


mikä vitun 50% winrate ;D
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Nov 26 2012 07:10pm
jaahas. ei sitte nukuta.
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Nov 27 2012 03:00am
Quote (hartwall @ 27 Nov 2012 00:33)
mikä vitun 50% winrate ;D


MM toimii vähä liaanki hyvi :DD

2-3 stackillä välillä iha jees omat, jos pelaa 4 man stackillä niin 90% varmuudella oma on ryssä ku ei osaa englantia menee midiin ja fiidaa 1-10 ekan 10min aikana :D
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 27 2012 09:58am
Quote (kyny91 @ 27 Nov 2012 12:00)
MM toimii vähä liaanki hyvi :DD

2-3 stackillä välillä iha jees omat, jos pelaa 4 man stackillä niin 90% varmuudella oma on ryssä ku ei osaa englantia menee midiin ja fiidaa 1-10 ekan 10min aikana :D


höh kannattas opetella venäjää shit
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Nov 27 2012 11:41am
Quote (theprinceofsmooth @ 27 Nov 2012 17:58)
höh kannattas opetella venäjää shit


vaikka niille venäjää kirjottaakin ni ei ne silti sano mitää
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 27 2012 11:34pm
Quote (kyny91 @ 27 Nov 2012 20:41)
vaikka niille venäjää kirjottaakin ni ei ne silti sano mitää


ihme ku yleesä kaikki polakit vaa innostuu ku niille vähä kirjottaa jotai :rofl:
Member
Posts: 23,154
Joined: Mar 20 2006
Gold: 695.91
Nov 28 2012 08:14am
Quote (BebebBurns @ 26 Nov 2012 21:43)
moro, tinnitusta, mitäs sulla


aamukahvi ja melkee paskat housuun röökin jälkeen
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 28 2012 08:17am
Quote (Sape @ Nov 28 2012 03:14pm)
aamukahvi ja melkee paskat housuun röökin jälkeen


tuttu tunne.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll