d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Qlimax 24.11.2012 Gelderome > Eeio Yhtää Piripae Hoho
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Nov 24 2012 07:59am
:drool: joooo
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Nov 25 2012 05:39am
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 25 2012 08:09am
iprinakkula alle ja tanssilattialle tamppaa perkele.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Nov 25 2012 10:18am
Quote (CeePee @ 25 Nov 2012 13:39)


Vittu Brennan Heart veti parhaat setit kyllä :D
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Nov 25 2012 12:43pm
Zatox <3 Kaikki uudet biisit tuli tossa setissä. Ei mitään uuuuh aaah oooo ooo singalong crap.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Nov 25 2012 01:03pm
Quote (Rocko @ 25 Nov 2012 20:43)
Zatox <3 Kaikki uudet biisit tuli tossa setissä. Ei mitään uuuuh aaah oooo ooo singalong crap.


Ekat puolisko Brennanilta kananlihalla ja repesin tolle Gangnam stylelle :D
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Nov 25 2012 01:06pm
Quote (CeePee @ 25 Nov 2012 22:03)
Ekat puolisko Brennanilta kananlihalla ja repesin tolle Gangnam stylelle :D


no se oli ihan hauska, mut tämä: 04. Zatox - ID

siis ei vittu mikä kliimaksi. tietty lopussa vielä brutal + good & evil... aika täydellinen setti.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Nov 25 2012 01:39pm
vitu nistit
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Nov 25 2012 01:44pm
ja jos tähän nyt listaa illasta jotain täkyjä niin:

Wildstyle

02. Atmozfears & Wildstylez - What It's Like (atmozfears nousee ens vuonna itse isoille lavoille!)
05. Wildstylez - ID (New Track)

sitä samaa shaibaa, mitä wildy on soittanu koko vuoden. boonuksena pari uutta biisiä, jotka ei kyl iske ainakaan vielä millään tavalla. poikkeuksena yhteisbiisi atmozfearsin kanssa.

Frontliner

2. Frontliner - All In This Together
6. Frontliner - TBA (täysin uus track. synat senku paranee)
7. Max Enforcer & Frontliner - On The Go (Edit?) (mahtava reverse basso ja uus kick!!)
8. Frontliner ft. Nikkita - Death Of A Demon (nikkita is back! uudet vokaalit vain frontlineriille!)

uutta levyä sais pukata pahasti flopanneen producers mindin tilalle. hyvä setti. paljon syksyllä julkastuja / vielä julkaisua odottavia biisejä setissä.

Technoboy

12. Technoboy - Ti Siento (Qlimax Edit) ??? (aina mahtava bilebiisi. ei paljoo editoitu, mutta toimii!

eipä kummempia koko setissä. samaa toimivaa saifam settiä.


Zatox

01. Zatox feat. The Eretik & Kendra - Bitch Slap
02. Ran-D & Zatox - Hectic
04. Zatox - ID
06. Zatox - ID
07. Zatox & The R3belz - Good & Evil (Medley with Brute)
11. Zatox & The R3belz - No Fate
15. Marilyn Manson - This Is the New Shit (Zatox Remix)

periaatteessa koko zatoxin mix oli niin parhautta kun vain voi olla. 7 täysin uutta biisiä listassa. kaikki muut luotti enemmän tai vähemmän jo ennestään toimiviksi todettuihin setteihin. tämä setti räjäytti kyl pankin mun silmissä.

Psyko Punkz

10. Psyko Punkz - Elektro ???
11. Psyko Punkz Bassboom On The Edge (Mashup)

tylsää paskaa illan "pääpahiksilta", mut pari hyvää uutta sieltä kuitenkin löytyi. bassboom toimii aina ja vaikka onkin mass upattu melko turhan biisin kanssa, se toimii silti.


Brennan Heart

04. Brennan Heart - Freakshow 2012 Anthem ???
15. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up! (Qlimax 2012 Gangnamstyle Edit)

bh on täysin mainstream kikkelipopille menetetty tapaus nykyään. kuuntelin kuitenkin mielenkiinnosta tuon (ehkä?) uudenvuoden freaQshown tunnaribiisin. aika perus anthem. lopussa tuli toi läppä gangnam style edit :D

Adaro

meh


B-Front

03. Code Black ft. Nikkita - The Revolution
06. ID (sounds like Da Tweekaz)
12. B-Front - TBA

koko setti oli odotetun synkkillä raidoilla kyllästetty. uusinta code blackiä ei voi liikaa hehkuttaa. toi alin uus biisi kyl pitää ripata irti tost livesetistä. kova setti!
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Nov 25 2012 03:58pm
Diggaan kyl ihan kybällä tota uutta Frontlineriä, uudet synat hyvän kuulosia.

Kokonaisuutena ihan jees, kuuntelin alusta loppuun tänää. :)
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll