d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 Pvp Thrööd
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Nov 24 2012 04:58am
yrittivät varmaan tehä d3 pvp:stä jotain e-sportia, mutta sitten tajusivat että se ei onnistu, josta johtuu tää hitaus.
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=383001
alin kysymys
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Nov 24 2012 05:39am
täyttä paskaahan tää peli on, monta kertaa yrittäny väkisin pelata, mutta eihän tää vaan toimi
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Nov 24 2012 06:37am
Quote (Pomppeli @ 24 Nov 2012 13:39)
täyttä paskaahan tää peli on, monta kertaa yrittäny väkisin pelata, mutta eihän tää vaan toimi


tämä
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Nov 24 2012 08:01am
Quote (Rzi @ Nov 24 2012 08:59am)
diablot on pvm peleiks tarkotettu


Toivottavasti julkasee LoD - tyyppisen lisäosan, lisää paljo runeworodeja ja tekee pelistä pvp only, vähä enigmaa sinne tänne ja viimeistely hotolla. Voi PvM sankarit mennä sinne pelkistetyn diablon puolelle uliC ko ei osaa pvp.

This post was edited by EasyCoolWin on Nov 24 2012 08:02am
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Nov 24 2012 08:11am
Quote (EasyCoolWin @ 24 Nov 2012 17:01)
Toivottavasti julkasee LoD - tyyppisen lisäosan, lisää paljo runeworodeja ja tekee pelistä pvp only, vähä enigmaa sinne tänne ja viimeistely hotolla. Voi PvM sankarit mennä sinne pelkistetyn diablon puolelle uliC ko ei osaa pvp.


Superystävällinen :wub:
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Nov 24 2012 09:09am
Quote (EasyCoolWin @ 24 Nov 2012 16:01)
Toivottavasti julkasee LoD - tyyppisen lisäosan, lisää paljo runeworodeja ja tekee pelistä pvp only, vähä enigmaa sinne tänne ja viimeistely hotolla. Voi PvM sankarit mennä sinne pelkistetyn diablon puolelle uliC ko ei osaa pvp.


olevinaan niin kova
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Nov 24 2012 01:15pm
Quote (EasyCoolWin @ 24 Nov 2012 17:01)
Toivottavasti julkasee LoD - tyyppisen lisäosan, lisää paljo runeworodeja ja tekee pelistä pvp only, vähä enigmaa sinne tänne ja viimeistely hotolla. Voi PvM sankarit mennä sinne pelkistetyn diablon puolelle uliC ko ei osaa pvp.


:DDDDDDDDDDDDDDD ei vitussa pilaa peliä noin taas
Member
Posts: 15,274
Joined: Sep 5 2008
Gold: 525.00
Nov 24 2012 01:42pm
Quote (Rzi @ 24 Nov 2012 21:15)
:DDDDDDDDDDDDDDD ei vitussa pilaa peliä noin taas


Tämä. D2 Pvp ilman enigmoja sun muita just sitä taitoa tarvii.


Edit:

Quote (Pomppeli @ 24 Nov 2012 13:39)
täyttä paskaahan tää peli on, monta kertaa yrittäny väkisin pelata, mutta eihän tää vaan toimi


D3 aiheeseen.

This post was edited by RElZ3R on Nov 24 2012 01:46pm
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Nov 24 2012 04:30pm
Quote (RElZ3R @ Nov 24 2012 07:42pm)
Tämä. D2 Pvp ilman enigmoja sun muita just sitä taitoa tarvii.


Edit:



D3 aiheeseen.



Enigman ansiosta classit oli tasapainossa @ pvp. Sorc ei ollu OP @Classic?

Quote (Rzi @ Nov 24 2012 07:15pm)
:DDDDDDDDDDDDDDD toivottavasti pelastaa pelin tollee taas


Jep :3

This post was edited by EasyCoolWin on Nov 24 2012 04:31pm
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Nov 25 2012 01:16am
Ne jotka väittää että D2 pvp ilma enigmaa oli balanced ni ei kyllä tiedä pelistä paskaakaan.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll