d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Netflix Problem
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Nov 21 2012 02:06pm
Quote (Rocko @ Nov 21 2012 09:53pm)
aloittaja voisi tietysti maksaa tän paskapalvelun paypallin kautta...

jos sitä rahaa siis on.


ei paypalii saa maksuehdoksi valittuu?

ja palveluhan on helvetin hyvä, 8e/kk on haplaa tosta, media hintillä saa viel noi maakohtaset rajotukset pois nii näkee kaiken mahollisen sisällön.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Nov 21 2012 02:36pm
kaada sula voi munan päälle
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Nov 21 2012 02:37pm
Quote (Gastly @ 21 Nov 2012 23:36)
kaada sula voi munan päälle


oo hiljaa
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Nov 21 2012 03:26pm
Quote (Gastly @ 21 Nov 2012 22:36)
kaada sula voi munan päälle


ja vetäse huivii
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Nov 22 2012 06:06am
Koska torrent >
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Nov 22 2012 06:38am
hihii, soitin asiakaspalveluun. aksentista päätelleen aasialainen? vastas huonolla suomella. visa electron ei käy maksutavaksi atm, lupasivat tulevaisuudes lisätä.

löi viel lopuks luurin korvaa ku meinasin kysyy et on mitää mahdollisuutta kattoo tota sillävälin. :rofl: ebin

This post was edited by OjjiLol on Nov 22 2012 06:39am
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 22 2012 06:48am
Quote (OjjiLol @ 22 Nov 2012 15:38)
hihii, soitin asiakaspalveluun. aksentista päätelleen aasialainen? vastas huonolla suomella. visa electron ei käy maksutavaksi atm, lupasivat tulevaisuudes lisätä.

löi viel lopuks luurin korvaa ku meinasin kysyy et on mitää mahdollisuutta kattoo tota sillävälin. :rofl:  ebin


Asiakaspalvelun aasialainen lupas lisätä sen? Minust tuntuu et hän ei kyl lisää sitä.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Nov 22 2012 07:43am
Quote (Rupsu @ Nov 22 2012 03:48pm)
Asiakaspalvelun aasialainen lupas lisätä sen? Minust tuntuu et hän ei kyl lisää sitä.


no olipas surkee veto
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll