Quote (Rocko @ Nov 21 2012 09:53pm)
aloittaja voisi tietysti maksaa tän paskapalvelun paypallin kautta...
jos sitä rahaa siis on.
ei paypalii saa maksuehdoksi valittuu?
ja palveluhan on helvetin hyvä, 8e/kk on haplaa tosta, media hintillä saa viel noi maakohtaset rajotukset pois nii näkee kaiken mahollisen sisällön.