d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Mitäs Nistit?
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 18 2012 04:27am
Quote (MukavaSamu @ 18 Nov 2012 12:58)
ei täs mitää aamu alkaa taas kahvihuumella ku muuten nii kipee pää.


E: muklta loppu kahvi just huslaako joku tääl ?


juuh tota kybäl saat 10g, mut matka taitaa maksaa vähintää 50€ :/
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 18 2012 04:30am
Quote (theprinceofsmooth @ Nov 18 2012 11:27am)
juuh tota kybäl saat 10g, mut matka taitaa maksaa vähintää 50€ :/


no ei mitää mun on pakko saada huomis aamulle fixit jne .

Soittelen tos vähän pottia niin matkat ei mee omasta pussista.
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 18 2012 05:12am
Quote (MukavaSamu @ 18 Nov 2012 13:30)
no ei mitää mun on pakko saada huomis aamulle fixit jne .

Soittelen tos vähän pottia niin matkat ei mee omasta pussista.


oki xD koodaillaa myöhemmi
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 18 2012 05:13am
En tiedä mistä puhutaan, joten nettivinkkasin varmuudeksi
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Nov 18 2012 05:49am
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 18 2012 05:50am
Quote (Rupsu @ 18 Nov 2012 14:13)
En tiedä mistä puhutaan, joten nettivinkkasin varmuudeksi


ihmetellykki miks tuol talon kulmil notkuu jotai ihme lierihattusii pukumiehiä :ph34r:
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Nov 18 2012 06:09am
Quote (theprinceofsmooth @ Nov 18 2012 12:50pm)
ihmetellykki miks tuol talon kulmil notkuu jotai ihme lierihattusii pukumiehiä  :ph34r:


ei vittu puhuks nyt näistä?



megakuumotus!
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 18 2012 06:10am
Quote (MukavaSamu @ 18 Nov 2012 15:09)
ei vittu puhuks nyt näistä?

http://images.nymag.com/images/2/daily/2009/04/20090416_observer_190x190.jpg

megakuumotus!


jooh oon varmaa tänki kyseisen huomannu joskus siel, koittanu vaa kävellä ohi niinku en näkiskää :O
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Nov 18 2012 06:13am
täs ihmeempiä, kattelen vierest final fantasy kybää ja harkitsen pizzaa
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 18 2012 06:28am
Quote (hartwall @ 18 Nov 2012 15:13)
pizzaa


:drool:

itekki jo meinasin tilaa mut koht on synttärikemut ni kai sielt jotai safkaa saa
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll