☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Mitäs Nistit?
Prev
1
2
3
4
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 1017
Replies: 32
Track Topic
theprinceofsmooth
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold
:
2,909.90
#11
Nov 18 2012 04:27am
Quote (MukavaSamu @ 18 Nov 2012 12:58)
ei täs mitää aamu alkaa taas kahvihuumella ku muuten nii kipee pää.
E: muklta loppu kahvi just huslaako joku tääl ?
juuh tota kybäl saat 10g, mut matka taitaa maksaa vähintää 50€ :/
SekavaSamu
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold
:
23.47
#12
Nov 18 2012 04:30am
Quote (theprinceofsmooth @ Nov 18 2012 11:27am)
juuh tota kybäl saat 10g, mut matka taitaa maksaa vähintää 50€ :/
no ei mitää mun on pakko saada huomis aamulle fixit jne .
Soittelen tos vähän pottia niin matkat ei mee omasta pussista.
theprinceofsmooth
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold
:
2,909.90
#13
Nov 18 2012 05:12am
Quote (MukavaSamu @ 18 Nov 2012 13:30)
no ei mitää mun on pakko saada huomis aamulle fixit jne .
Soittelen tos vähän pottia niin matkat ei mee omasta pussista.
oki xD koodaillaa myöhemmi
Rupsu
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold
:
60.01
#14
Nov 18 2012 05:13am
En tiedä mistä puhutaan, joten nettivinkkasin varmuudeksi
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#15
Nov 18 2012 05:49am
theprinceofsmooth
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold
:
2,909.90
#16
Nov 18 2012 05:50am
Quote (Rupsu @ 18 Nov 2012 14:13)
En tiedä mistä puhutaan, joten nettivinkkasin varmuudeksi
ihmetellykki miks tuol talon kulmil notkuu jotai ihme lierihattusii pukumiehiä
SekavaSamu
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold
:
23.47
#17
Nov 18 2012 06:09am
Quote (theprinceofsmooth @ Nov 18 2012 12:50pm)
ihmetellykki miks tuol talon kulmil notkuu jotai ihme lierihattusii pukumiehiä
ei vittu puhuks nyt näistä?
megakuumotus!
theprinceofsmooth
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold
:
2,909.90
#18
Nov 18 2012 06:10am
Quote (MukavaSamu @ 18 Nov 2012 15:09)
ei vittu puhuks nyt näistä?
http://images.nymag.com/images/2/daily/2009/04/20090416_observer_190x190.jpg
megakuumotus!
jooh oon varmaa tänki kyseisen huomannu joskus siel, koittanu vaa kävellä ohi niinku en näkiskää
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#19
Nov 18 2012 06:13am
täs ihmeempiä, kattelen vierest final fantasy kybää ja harkitsen pizzaa
theprinceofsmooth
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold
:
2,909.90
#20
Nov 18 2012 06:28am
Quote (hartwall @ 18 Nov 2012 15:13)
pizzaa
itekki jo meinasin tilaa mut koht on synttärikemut ni kai sielt jotai safkaa saa
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact