d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Gotta Love > Justice
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Nov 15 2012 05:34am
Quote (Pomppeli @ 15 Nov 2012 09:40)
Ei tule saamaan mitään


Seuraamuskannanotto

Vastaaja on tuomittava vähintään 15 päivän mittaiseen. ehdolliseen vankeusrangaistukseen tai ainakin tuntuvaan sakkorangaistukseen ::: DDDD


Toki en kyl itekkää voi uskoo et mitää tikettii tosta sitte loppujenlopuksi napsahtaa mut pointti oli et kuinka naurettavaa tää on xD
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 15 2012 05:35am
Joku on sössiny hommansa, meet sinne oikeutee ja kerrot mitä on tapahtunu, ei tos oo mitää epäselvää.

Joku saa tod.näk. paskaa niskaan, tai menettää sen kauan haaveilemansa ylennyksen. Hands down.
Member
Posts: 8,474
Joined: Feb 17 2008
Gold: 4,016.27
Nov 15 2012 06:17am
Olin vuoden verran aikoinaa sotilaskarkuri. Poliisi vaan otti liikenteest kii et "ton rekisterinumeron omaava on etsintäkuulutettu".

Ei siin mtn, ne sano et mee toi ja toi pv santiksee moikkaamaa, jolloin sanoin et kk cool, täs ois muute tämmöne papru. Sit ne oli ok ja sano et venaa 1-4kk ja sit ne lähetti kotiin "ison paperin jossa lukee C"
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Nov 15 2012 06:24am
Quote (Ugheli @ 15 Nov 2012 15:17)
Olin vuoden verran aikoinaa sotilaskarkuri. Poliisi vaan otti liikenteest kii et "ton rekisterinumeron omaava on etsintäkuulutettu".

Ei siin mtn, ne sano et mee toi ja toi pv santiksee moikkaamaa, jolloin sanoin et kk cool, täs ois muute tämmöne papru. Sit ne oli ok ja sano et venaa 1-4kk ja sit ne lähetti kotiin "ison paperin jossa lukee C"


Coooooooooool, aik kätsy toi C himaa ;D Vitu separi

Ite olin joQ puolvuotta sotilaskarkurina ku en menny kutsuntoihin siis joskus silloi muinoin ku olin 19v Gansta

Kyl pari kertaa pysäytettii ja katottii paperit mut ei mitn mainintaa siit etten oo menny kutsuntoihi sit eräänä päivänä menin malmin kyttikselle uusii ajokorttii ni ämmä otti tiskiltä rahat mut ei antanu korttia "joo sul ois jtn selvitettävää tos toisella tiskillä" Sit sain vähä yli satasen sakon : D

Mut se et jos käy kutsunnois ja jättää menemät palveukseen on huomattavasti sakkorikkaampi juddu ku se ettet mene kutsuntoihi ja siitä palvelukseen.
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Nov 15 2012 07:54am
Quote (Ankeli @ 15 Nov 2012 15:24)
Mut se et jos käy kutsunnois ja jättää menemät palveukseen on huomattavasti sakkorikkaampi juddu ku se ettet mene kutsuntoihi ja siitä palvelukseen.


hieno systeemi kun tollasilla kikoilla voi vähentää paskaa mikä sataa niskaan kun ei tee sellai kun laki haluaa
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Nov 15 2012 08:06am
Quote (Antichrist- @ 15 Nov 2012 16:54)
hieno systeemi kun tollasilla kikoilla voi vähentää paskaa mikä sataa niskaan kun ei tee sellai kun laki haluaa


Kai sil saa jonkinlaise "esikuumotuksen" aikaseks, tarkotan et ku meet kutsuntoihi ni sit pamahtaa niskaa sellane ajatus viel kaikelisäks et "tästähä tulee hirveet seuraamukset jos en astu palvelukseen :O "

Emt mut jos tosta jtn tikettiä napsahtaa ni takuuvarmasti otan sit viel jonQ oikeuden halventamisen päälle
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 15 2012 08:36am
Quote (Ankeli @ 15 Nov 2012 15:24)
Coooooooooool, aik kätsy toi C himaa ;D Vitu separi

Ite olin joQ puolvuotta sotilaskarkurina ku en menny kutsuntoihin siis joskus silloi muinoin ku olin 19v Gansta

Kyl pari kertaa pysäytettii ja katottii paperit mut ei mitn mainintaa siit etten oo menny kutsuntoihi sit eräänä päivänä menin malmin kyttikselle uusii ajokorttii ni ämmä otti tiskiltä rahat mut ei antanu korttia "joo sul ois jtn selvitettävää tos toisella tiskillä" Sit sain vähä yli satasen sakon : D

Mut se et jos käy kutsunnois ja jättää menemät palveukseen on huomattavasti sakkorikkaampi juddu ku se ettet mene kutsuntoihi ja siitä palvelukseen.

hmm mitenhä toi sakon suuruus määrääntyy :S
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Nov 15 2012 08:56am
Quote (Napi @ 15 Nov 2012 17:36)
hmm mitenhä toi sakon suuruus määrääntyy :S


Tulojen mukaa ne menee jos sitä tarkotit
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 15 2012 09:57am
Quote (Ankeli @ 15 Nov 2012 17:56)
Tulojen mukaa ne menee jos sitä tarkotit

dodih. maksaako fatta laskun jos oon fattan asiakas? :D
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Nov 15 2012 10:03am
Quote (Napi @ 15 Nov 2012 18:57)
dodih. maksaako fatta laskun jos oon fattan asiakas? :D


Ei maksa ;s Mut on eräs kikka, tosin vaatii että tää laskus on menny ulosottoon eli kun sulle tulee veronpalautuksia jouluna ni normaalisti sossu ottaa ne huomioon tuloina mutta ensisijasesti ne menee ulosottoon jos menee kokonaa ni hyvä silloi sossu maksaa sulle jokatapukses täysmäärsen tt-tuen eikä siis sitä veronpalautusta joka meni ulosottoon oteta huomioon

Joskus muinoin nimeltämainitsematon :D Sai sossurahoista veronpalautuksia jotka sitten menivät ulosottoon jolla maksoin melkeen kokonaan yhden laskun. Eli silloi periaattees sossu maksoi kys. laskun


e: Joudun nyt ainaki linnaan kun paljastin porsaanreiän.

This post was edited by Ankeli on Nov 15 2012 10:04am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll