☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Robbe Qzessa ;d > Sinne Meni
Prev
1
2
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 663
Replies: 12
Track Topic
HardyTarget
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold
:
9,004.00
#11
Nov 11 2012 07:46am
Quote (Napi @ 11 Nov 2012 02:58)
itte sanoin hyvästit suomi-nyrkkeilylle sillo ku tony halme kuoli
halmeen tekniikka oli kyllä hienoa ja älykästä
vähän niinkuin ulkonäkö ja jutut
ProblemRock
Member
Posts: 9,466
Joined: Jun 30 2006
Gold
:
3.36
#12
Nov 11 2012 08:03am
vaikka se olis ollu missä se ottelu niin robbe voitti. Williamsin ainoo voitettu erä oli ku robbe otti leukaperiin iskun ja veti ku puujaloilla hetken. Muuten oli aivan selvää pässinlihaa. Nimim. Ringside D-katsomo rivi 4 paikka 16.
potaa
Member
Posts: 523
Joined: Sep 27 2009
Gold
:
0.00
#13
Nov 12 2012 12:14pm
Quote (do_NaUKI @ 11 Nov 2012 03:36)
voitti koska peli suomessa, jos katoit peliä ni näit just sen ratkasun: tuosta vaniljapuikosta ei ikinä tuu maailmamestaria, eikä se pääse ees haastamaan niitä.
lol vaniljapuikko, mene sinä kehään sitte
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
2
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact