d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kaiuttimista Kysymys
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Nov 8 2012 01:48pm
tosiaan surroundia tuskin saa tällä rahalla minkäänlaista (hyvää) niin se siitä sitten

eli käyttötarkotus ihan musiikin kuunteluun tässä tietokoneella istuessani, ei siis mitkään project X bile kaiuttimet että koko naapurusto soi. En pidä bileitä koska olen vihainen ja lihava neitsyt, jolla ei ole kavereita



This post was edited by Pomppeli on Nov 8 2012 01:56pm
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Nov 8 2012 02:50pm
No niitä genelecin aktiiveja tuskin on turhaan kehuttu.

Pari taitaa just ja just mahtua budjettiin.
Member
Posts: 9,466
Joined: Jun 30 2006
Gold: 3.36
Nov 8 2012 03:45pm
Quote (ambid @ 8 Nov 2012 23:50)
No niitä genelecin aktiiveja tuskin on turhaan kehuttu.

Pari taitaa just ja just mahtua budjettiin.



pikku genelecit taitaa maksaa sen 400€/kpl...
Member
Posts: 4,922
Joined: Jan 22 2008
Gold: 9,744.88
Nov 8 2012 04:10pm
Quote (OjjiLol @ 8 Nov 2012 21:41)
no et ostakkaa, huvitti vaan toi kaiutinpiuhoihin massit, ~1e/metri


kaiutinpiuhat voi maksaa 10€/m sitten tarvittaessa niitä varten liittimet ja adapterit/kolvi (jos haluaa kolvata nämä johot kiinni, mitä suosittelen, jos on perfektionisti)

Quote (ambid @ 8 Nov 2012 22:50)
No niitä genelecin aktiiveja tuskin on turhaan kehuttu.

Pari taitaa just ja just mahtua budjettiin.


http://www.valkokangas.net/tuote/1168/genelec-6010a-kpl-mattamusta

tuo on yhden kappaleen hinta, + näihin nimenomaan ne johdot ja liittimet.

sit noi on vielä ne kaikista pienimmät genelecit, eli ei todellakaan mahu budjettiin genelecit.


ja tarkennetaan nyt vielä; onko kyseessä nyt tietokoneenkaiuttimet?
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Nov 8 2012 06:18pm
Quote (Jolli1 @ 9 Nov 2012 01:10)
kaiutinpiuhat voi maksaa 10€/m sitten tarvittaessa niitä varten liittimet ja adapterit/kolvi (jos haluaa kolvata nämä johot kiinni, mitä suosittelen, jos on perfektionisti)



http://www.valkokangas.net/tuote/1168/genelec-6010a-kpl-mattamusta

tuo on yhden kappaleen hinta, + näihin nimenomaan ne johdot ja liittimet.

sit noi on vielä ne kaikista pienimmät genelecit, eli ei todellakaan mahu budjettiin genelecit.


ja tarkennetaan nyt vielä; onko kyseessä nyt tietokoneenkaiuttimet?


KAIUTINPIUHAT OPTISIKS \.../
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Nov 8 2012 11:30pm
Quote (Jolli1 @ Nov 9 2012 12:10am)
kaiutinpiuhat voi maksaa 10€/m sitten tarvittaessa niitä varten liittimet ja adapterit/kolvi (jos haluaa kolvata nämä johot kiinni, mitä suosittelen, jos on perfektionisti)



http://www.valkokangas.net/tuote/1168/genelec-6010a-kpl-mattamusta

tuo on yhden kappaleen hinta, + näihin nimenomaan ne johdot ja liittimet.

sit noi on vielä ne kaikista pienimmät genelecit, eli ei todellakaan mahu budjettiin genelecit.


ja tarkennetaan nyt vielä; onko kyseessä nyt tietokoneenkaiuttimet?


on tietokoneeseen
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Nov 8 2012 11:49pm
NYKYÄÄ KANNATTAA KATTOA JAMO MERKKIÄKI....HYVÄ MERKKI JA SUHTEELLISE HALPA....
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Nov 8 2012 11:54pm
Quote (KUF @ 9 Nov 2012 08:49)
NYKYÄÄ KANNATTAA KATTOA JAMO MERKKIÄKI....HYVÄ MERKKI JA SUHTEELLISE HALPA....


kuuluuko niillä örinät hyvin?
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Nov 8 2012 11:56pm
Quote (Rzi @ 9 Nov 2012 08:54)
kuuluuko niillä örinät hyvin?


JEP :)
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 9 2012 01:14am
Quote (Jolli1 @ 9 Nov 2012 01:10)
kaiutinpiuhat voi maksaa 10€/m sitten tarvittaessa niitä varten liittimet ja adapterit/kolvi (jos haluaa kolvata nämä johot kiinni, mitä suosittelen, jos on perfektionisti)



http://www.valkokangas.net/tuote/1168/genelec-6010a-kpl-mattamusta

tuo on yhden kappaleen hinta, + näihin nimenomaan ne johdot ja liittimet.

sit noi on vielä ne kaikista pienimmät genelecit, eli ei todellakaan mahu budjettiin genelecit.


ja tarkennetaan nyt vielä; onko kyseessä nyt tietokoneenkaiuttimet?

sokeripalaa mielummi ku kolvia mikäli mahollista

This post was edited by Napi on Nov 9 2012 01:15am
Go Back To Suomi Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll