d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Postaa Last-hurrah Laddukuulumiset
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 8 2012 07:07pm
Meijän perheelle tämmöstä tänään. Paint skilz ftw.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Nov 8 2012 11:15pm
TUTTU JA TURVALLINE A-CUSTOM ^^
Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold: 4,750.00
Nov 9 2012 01:14am
:( Ai mä en kuulu perheeseen VAIKKA TOSSAHAN MA CHANNULLA OON :cry:
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Nov 9 2012 02:18am
Quote (Rupsu @ 9 Nov 2012 04:07)
Meijän perheelle tämmöstä tänään. Paint skilz ftw.
http://i50.tinypic.com/28741u8.jpg


Koiti tulla bustaa tijat mut keijoil on joku privatre kannu oDDDDDD
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 9 2012 02:20am
Quote (Maxor @ 9 Nov 2012 10:14)
:( Ai mä en kuulu perheeseen VAIKKA TOSSAHAN MA CHANNULLA OON  :cry:


JOO mä fittu tajusin tos illal et sä olit jo lähteny ni en saanu sua kuvaa :DD

Sit mä myös sössin ton kuvan, tos on janin soso lvl 82 ja 84 D:DDDDDDD Täytyy ottaa uutta kuvaa tänää koha 90+..

Quote
Koiti tulla bustaa tijat mut keijoil on joku privatre kannu oDDDDDD


Koitit tulla "bustaa" ? Ok. Ofc meil on privakannu. Softi.

This post was edited by Rupsu on Nov 9 2012 02:21am
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 9 2012 04:08am
toi sun sigi toimis paremmin avatarina
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Nov 9 2012 04:39am
Quote (Rupsu @ 9 Nov 2012 11:20)
Koitit tulla "bustaa" ? Ok. Ofc meil on privakannu. Softi.


pelaan hccl 8DDD fitu softi.

TuuX sää niiQ uliC mulle speelaamisest !?!?!?


Ps: mäkii sua rupsu <3
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 9 2012 04:45am
Quote (soppamies @ 9 Nov 2012 13:39)
pelaan hccl 8DDD fitu softi.

TuuX sää niiQ uliC mulle speelaamisest !?!?!?


Ps: mäkii sua rupsu <3


Joo katoinki et sul oli joku lvl10 kovis.
Member
Posts: 11,662
Joined: Sep 6 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 9 2012 07:50am
eteepäi mennää
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Nov 9 2012 08:01am
Quote (Rupsu @ 9 Nov 2012 13:45)
Joo katoinki et sul oli joku lvl10 kovis.


lvl 17 atm ;D keren kauheest pelaa ku piti tänne töihi tulla.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll