Quote (Maxor @ 9 Nov 2012 10:14)

Ai mä en kuulu perheeseen VAIKKA TOSSAHAN MA CHANNULLA OON

JOO mä fittu tajusin tos illal et sä olit jo lähteny ni en saanu sua kuvaa :DD
Sit mä myös sössin ton kuvan, tos on janin soso lvl 82 ja 84 D:DDDDDDD Täytyy ottaa uutta kuvaa tänää koha 90+..
Quote
Koiti tulla bustaa tijat mut keijoil on joku privatre kannu oDDDDDD
Koitit tulla "bustaa" ? Ok. Ofc meil on privakannu. Softi.
This post was edited by Rupsu on Nov 9 2012 02:21am