d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Uusi Ladder Team > Tänne Jos Voit Pelata Koko 1-90
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Nov 6 2012 01:50pm
Quote (Vaakasuoratislaaja @ 6 Nov 2012 22:32)
ei taaskaan minkäälaista haastetta tiedos joten jätän välii B)


eipä siinä dipen pelaamisessa tosiaan ole
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Nov 6 2012 02:45pm
Quote (do_NaUKI @ 6 Nov 2012 18:49)
ei ehi kokata


lol, lanittaessa tehdään hyvät safkat perjantaina ja sit syödään kerral niin paljon et nälkää ei nähdä ennen sunnuntaita.
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Nov 6 2012 02:59pm
Flunssasta johtuva tekemisen puute sai mut nyt sit alottamaan myös.
Kävin kaupasta jopa hakemassa kokista ja levyn suklaata, ettei vituta niin paljon pelata sitä paskaa pikselimössöä.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 7 2012 04:41am
meinaatko muka pärjätä neljällä pakastepizzalla perjantaihin?
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 7 2012 04:44am
Quote (Rupsu @ 6 Nov 2012 19:25)
ööh?

tässä kohtaa tulee tietää, että party on englanninkielinen sana ja suomeksi se on juhla.

ymmärtääkseni do_nauki pyysi sinua juhlimaaan hänen kanssaan
Go Back To Suomi Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll