Quote (Rupsu @ 6 Nov 2012 17:56)
Elämää, ei vitus 8DDDDDDDd
No mut joo. Oon Ateenassa vielä 1.5kk töissä, täällä alkaa käyä vähän aika pitkäks, niin sattu tuo resetti sopivasti kohille.
Viimeks ku jutskailtii, ni bunkkasit jonku kaveris sohvalla!

Haha! Onks siit niin pitkä aika?!

Noh, sen jälkeen oon ehtiny asuu italias ja tulla takas, saanu skidin ja hankkinu yhen koiran lisää yms.
Mitäs helvataa sä kreikas?
Quote (ambid @ 6 Nov 2012 18:05)
Kuka oot?
Et sä tiiä kuka mä oon?! Ei hätää, ei moni muukaan tiedä

Vanha parta vaan.