Quote (Rupsu @ 5 Nov 2012 21:29)
Niin on. Mitä olisit kaivannut?
jonku messevän punchlinen enkä mitään kapastisen tasoist letkautust
E: ei vittu oon postannu jo 9k postia tänne, vois vähä hiljentää.
This post was edited by hartwall on Nov 5 2012 01:31pm