Quote (do_NaUKI @ 3 Nov 2012 20:59)
mihin tarviit credit ominaisuutta? lähes jokaisessa maassa toimii kortti ilmankin sitä.
e: suosittelen sitä visa electronia vaan, pienimmät kulut+hyvin toimiva. tai sit mb kortti.
Harvassa hotellissa pystyy etukäteen varaamaan huonetta ilman luottokorttia. Autoa ei oikeestaan taida saada vuokrattua ilman luottokorttia, ellei sitten maksa käteisellä.
Visa Electron toimii useimmissa EU-maissa, mutta heti Euroopan ulkopuolella voi olla jo vaikeeta, kun sen sijaan luottokortilla pärjää aina.
Mutta jos se kortti on credit/debit, niin voi silti maksaa / varata / what ever sillä debit-ominaisuudella.