d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Tähtien Sota...
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 30 2012 11:48pm
ihan sama, eipä tuu katteltua, ellei sitten disney muuta radikaalisti toimintaperjaatteitaan. atm vammainen pumpulinen rahankeruuvammailukoneisto. noita uusia osia ei ois tarvinu tehä. vanhoista tykkäsin, mutta sen verran aikaa, kun viimeksi näki, ettei voi varmuudella sanoa.


lucas kertonu haastatteluissa viimeset sata vuotta, että olisi palaamassa tekemään kokeellisia elokuvia

This post was edited by BebebBurns on Oct 30 2012 11:55pm
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Oct 31 2012 02:13am
Quote (Rupsu @ Oct 31 2012 08:28am)
Nii siis Disney osti kuitenki koko lucasartsin. Ja neljä miljardiahan on kuitenki aika jäätävä summa rahaa... :D

Veikkaan et lucasii ei paljo kiinosta. Sen verta ehk penneja kertyny tost hommasta.


4 biljoonaa on siis se oikee summa
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 31 2012 02:32am
Quote (OjjiLol @ 31 Oct 2012 11:13)
4 biljoonaa on siis se oikee summa


Väärin, neljä miljardia. Miljardi on englanniksi "billion." Kauppahinta on 4.05 miljardia USA:n dollaria.
Member
Posts: 13,070
Joined: Jun 10 2008
Gold: 2,612.00
Oct 31 2012 04:02am
Quote (OjjiLol @ 31 Oct 2012 02:05)
"Kauppahinta oli noin neljä miljardia dollaria." iltalehden valopäät taas vauhdis.

ja jotenki tuntuu et aika halvalla lähti jos 4 biljoonaa vaan maksoivat star warsin nimestä.

uus leffa, dvd/bluray myynti,  kirjallisuus, musiikki, merchandise, lelut, pelit.. disney tienaa ton pikku summan nopeeta takasi


4000 miljardiaha on pikkurahoja...
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 31 2012 04:39am
oon aika pöyristyny lukiessani tätä topiccia. Jengi puhuu, että biljoonilla ostellaan jotain lucasfilmiä? Edes applen arvo ei ole lähelläkään biljoonaa, ja se on maailman arvokkain yritys.

This post was edited by Pomppeli on Oct 31 2012 04:39am
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 31 2012 04:42am
Quote (Pomppeli @ 31 Oct 2012 13:39)
oon aika pöyristyny lukiessani tätä topiccia. Jengi puhuu, että biljoonilla ostellaan jotain lucasfilmiä? Edes applen arvo ei ole lähelläkään biljoonaa, ja se on maailman arvokkain yritys.


BRÄNDINÄ VAI YRITYKSENÄ?
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 31 2012 05:04am
Quote (KUF @ Oct 31 2012 12:42pm)
BRÄNDINÄ VAI YRITYKSENÄ?




kuule koko vitun helahoito, apple, koko paska. Jotain reilu 600 miljardia...

Esitit aivan vitun turhan kysymyksen.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 31 2012 05:08am
paskaa. mun rehellinen mielipide, paskaa.
eikö ollu tarpeeks paha, et star warsista raiskattiin joku animaatio-ohjelma :zzz:
kolme ekaa star warssii on ne aidot ja parhaat
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Oct 31 2012 05:31am
kysyin äitiltä ja se sano ettei oo pakko kattoo jos ei halua
Member
Posts: 10,130
Joined: Nov 20 2007
Gold: 621.62
Oct 31 2012 07:42am
Kuhan ei heitä mitään hollywood tähtiä näyttelemää niin varmaa iha ok leffat tulee, tarkotan vaa että ei oo mikää jees jos siit tulee joku rahastus pelkästää näyttelijöiden maineella.
Effektit tietenki iha hyvä et saadaa paremmat, ainakii niihi 3 vikaa mitkä tehtii jo aikasemmi
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll