Quote (OjjiLol @ 31 Oct 2012 02:05)
"Kauppahinta oli noin neljä miljardia dollaria." iltalehden valopäät taas vauhdis.
ja jotenki tuntuu et aika halvalla lähti jos 4 biljoonaa vaan maksoivat star warsin nimestä.
uus leffa, dvd/bluray myynti, kirjallisuus, musiikki, merchandise, lelut, pelit.. disney tienaa ton pikku summan nopeeta takasi
4000 miljardiaha on pikkurahoja...