Quote (Pavise @ 30 Oct 2012 21:00)
käyt suoraan jostakin ikeasta ostamassa uuden ruokapöydän vaan jossei maaleja löydy omasta takaa
5kybällä saa jo varmasti jonkun hyvän pöydän
e- olettaen siis että maalailet sen takia että pöytä huonossa kunnossa
ei tos o ku pientä pintanaarmua ja asetoni vähän syöny tota nykystä maalipintaa...
emmä tarvi enempää ikean paskatavaraa