Quote (soppamies @ 30 Oct 2012 19:00)
Luen aika yleensä äänee tekstin mitä kirjotan + puhun itsekseni + heilutan kättä kun selitän asiaa jollekkiin. Ooon tod näk sekoomas.
:3
Onneksi meillä on tämä vertaansa vaille oleva vertaistukiverkosto
Mjooh, bolossaki monta kertaa tullu imitoituu äänee läpät ja naurut : D: D
e:Kuseksin kans suihkus mut vast sit ku kunno hätä, tai sit kelaan et "noh puhdistuupa kupoli samal" jollai keinol ohitan sen moraaliongelman xd
This post was edited by Ankeli on Oct 30 2012 03:11pm