d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > 0mituiset Tavat > Kellä
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 30 2012 10:00am
Luen aika yleensä äänee tekstin mitä kirjotan + puhun itsekseni + heilutan kättä kun selitän asiaa jollekkiin. Ooon tod näk sekoomas.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 30 2012 10:06am
juon glögiä läpi vuoden
Member
Posts: 13,889
Joined: Mar 21 2009
Gold: 6,600.00
Oct 30 2012 10:11am
räplään mun kasseja aika himona, persettäki joskus kutittelee nii täytyy raapia
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 30 2012 10:15am
Suihkus kuseminenha o iha normi juttu. :lol:
Ite kans haistelen ilmaa monesti noitten hienojen kottaraisten jälkee. Mut sit taas jos joku mummeli tai spuge tulee, ni pidätän mielummi hengitystä kokonaan ohimenon ajan. :p en tiiä mistä o tullu.

Member
Posts: 2,908
Joined: Jul 27 2008
Gold: 4,750.00
Oct 30 2012 10:36am
Quote (soppamies @ 30 Oct 2012 18:00)
Luen aika yleensä äänee tekstin mitä kirjotan + puhun itsekseni + heilutan kättä kun selitän asiaa jollekkiin. Ooon tod näk sekoomas.


tämä. huomaan aina välillä itekikin et puhun itekseen. sit kun joku viel yllättää et puhun ja ihmettelee et kenelle puhun
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 30 2012 11:02am
Jos kaikki omituiset tavat lähtis listaamaan ni hakisivat vielä pehmustettuun huoneeseen
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 30 2012 11:48am
Quote (CeePee @ 30 Oct 2012 19:02)
Jos kaikki omituiset tavat lähtis listaamaan ni hakisivat vielä pehmustettuun huoneeseen


kulttuurieroja ne vaan on
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 30 2012 03:10pm
Quote (soppamies @ 30 Oct 2012 19:00)
Luen aika yleensä äänee tekstin mitä kirjotan + puhun itsekseni + heilutan kättä kun selitän asiaa jollekkiin. Ooon tod näk sekoomas.


:3

Onneksi meillä on tämä vertaansa vaille oleva vertaistukiverkosto

Mjooh, bolossaki monta kertaa tullu imitoituu äänee läpät ja naurut : D: D


e:Kuseksin kans suihkus mut vast sit ku kunno hätä, tai sit kelaan et "noh puhdistuupa kupoli samal" jollai keinol ohitan sen moraaliongelman xd

This post was edited by Ankeli on Oct 30 2012 03:11pm
Member
Posts: 11,336
Joined: Oct 1 2005
Gold: 48.15
Oct 30 2012 03:39pm
Quote (Ankeli @ 30 Oct 2012 13:21)

Ite esimerkiks ajotan dösäs (juntit = linjaautossa)


tarkoititko "dösas"?
Member
Posts: 30,191
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 30 2012 04:32pm
Quote (Ankeli @ 31 Oct 2012 00:10)
:3

Onneksi meillä on tämä vertaansa vaille oleva vertaistukiverkosto

Mjooh, bolossaki monta kertaa tullu imitoituu äänee läpät ja naurut : D: D


e:Kuseksin kans suihkus mut vast sit ku kunno hätä, tai sit kelaan et "noh puhdistuupa kupoli samal" jollai keinol ohitan sen moraaliongelman xd


joo kyl se parikertaa on vejetty bolo takii irl raget / naurut ku joskus 2 - 3 aikaa yöllä oon kammennu paikallisest himaa 3 tuuma hönös ja käyny paukuttaa polakkei pub pelis :-D josellekkii joskus kait kännipäissää jtn tein ku se ei oo parii vuotee puhunu mulle mtn ja vaihto sillo sen " keku " pelin pw :-D oon kyl koittanu kysyy et mikä on vialla mut s on näköjää vetässy peruna nii syvälle perseesee ku olla ja voi...

This post was edited by soppamies on Oct 30 2012 04:33pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll