d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Paras Nettiläppä Hetkeen
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 29 2012 12:49pm
ohan tolla se syöpäsäätiökin. Mistä joku 100 miljoonaa dollaria on mennyt syöpäpotilaiden avuksi ja syöpätutkimuksiin yms. Hieno mies.
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Oct 29 2012 12:50pm
lisäksi kaveri on vieny kaiken uskottavuuden pyöräilyltä. Miten sen nyt ottaa.
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 29 2012 01:00pm
Quote (kerpele @ Oct 29 2012 08:50pm)
lisäksi kaveri on vieny kaiken uskottavuuden pyöräilyltä. Miten sen nyt ottaa.



Noista samoista tour de franceista missä armstrong myös kilpaili niin joku 90% on kärähtänyt dopingista, ja 100% kilpailijoista on käyttänyt.
Noita sen voittamia mitaleita ei edes voi jakaa muille, koska kaikki jotka jäi sen taakse on myös kärähtänyt/myöntänyt dopingin käytön.

Eli armstrong yksin vei uskottavuuden lajilta?
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 29 2012 01:04pm
Quote (Pomppeli @ 29 Oct 2012 22:00)
Noista samoista tour de franceista missä armstrong myös kilpaili niin joku 90% on kärähtänyt dopingista, ja 100% kilpailijoista on käyttänyt.
Noita sen voittamia mitaleita ei edes voi jakaa muille, koska kaikki jotka jäi sen taakse on myös kärähtänyt/myöntänyt dopingin käytön.

Eli armstrong yksin vei uskottavuuden lajilta?


Joo koska sil on syöpä HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH


:huh:

/e: 3 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): viikinki[lod], kerpele, Rupsu

vittu MAKE

This post was edited by Rupsu on Oct 29 2012 01:04pm
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 29 2012 01:07pm
Quote (Rupsu @ 29 Oct 2012 21:41)
Voiko sua siis pitää selkärangattomana, kun vitsailet toisen ihmisen vakavan sairauden kustannuksella?

ei oo yhtään varaa sanoo jos oot ees hymyillyt aidsia sisältäviin neekerivitseihin :D
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 29 2012 01:10pm
Quote (Napi @ 29 Oct 2012 22:07)
ei oo yhtään varaa sanoo jos oot ees hymyillyt aidsia sisältäviin neekerivitseihin :D


:D

No joooooo okei, you got a point there. Mut puolustaudun sillä, et ne vitsit ei kohdistu kehenkään yksittäiseen henkilöön.

Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 29 2012 01:19pm
Quote (Pomppeli @ 29 Oct 2012 18:43)
harvinaisen paska. Ei vaan jaksa naurattaa vitsit jotka vitsailee toisten syövällä tai muulla sairaudella.


Olen samaa mieltä.
Member
Posts: 23,850
Joined: Nov 7 2007
Gold: 0.00
Oct 29 2012 03:00pm
Quote (Pomppeli @ 29 Oct 2012 22:00)
Noista samoista tour de franceista missä armstrong myös kilpaili niin joku 90% on kärähtänyt dopingista, ja 100% kilpailijoista on käyttänyt.
Noita sen voittamia mitaleita ei edes voi jakaa muille, koska kaikki jotka jäi sen taakse on myös kärähtänyt/myöntänyt dopingin käytön.

Eli armstrong yksin vei uskottavuuden lajilta?


Samaa mieltä, imo ne mitskut vois antaa sille takas.
Ei ne tullu ilmatteeks vaikka douppaski, kuten kaikki muut.
Aika keittävää ku ihmiset kelaa että se sai ne koska käytti aineita, haluisin nähä ku joku täällä yltäis samoihi tuloksiin aineita käyttämällä.
Saa mun puolesta käyttää mitä tahansa ainetta ilman rajotusta.

This post was edited by Wondrous on Oct 29 2012 03:01pm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 29 2012 03:05pm
eiks se ois sit parempi ettei kukaa käyttäs koska ei niistä mitään hyötyä ole tai joutuu ongelmiin. valoja päälle nistit
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 29 2012 06:11pm
Quote (Rzi @ Oct 30 2012 12:05am)
eiks se ois sit parempi ettei kukaa käyttäs koska ei niistä mitään hyötyä ole tai joutuu ongelmiin. valoja päälle nistit


kandee vetää iha mitä sattuu koko aja
Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll