Quote (Pomppeli @ 29 Oct 2012 22:00)
Noista samoista tour de franceista missä armstrong myös kilpaili niin joku 90% on kärähtänyt dopingista, ja 100% kilpailijoista on käyttänyt.
Noita sen voittamia mitaleita ei edes voi jakaa muille, koska kaikki jotka jäi sen taakse on myös kärähtänyt/myöntänyt dopingin käytön.
Eli armstrong yksin vei uskottavuuden lajilta?
Samaa mieltä, imo ne mitskut vois antaa sille takas.
Ei ne tullu ilmatteeks vaikka douppaski, kuten kaikki muut.
Aika keittävää ku ihmiset kelaa että se sai ne koska käytti aineita, haluisin nähä ku joku täällä yltäis samoihi tuloksiin aineita käyttämällä.
Saa mun puolesta käyttää mitä tahansa ainetta ilman rajotusta.
This post was edited by Wondrous on Oct 29 2012 03:01pm