Quote (do_NaUKI @ Oct 28 2012 10:34pm)
mikä naurattaa
Quote (do_NaUKI @ Oct 28 2012 10:39pm)
alkais tapahtuu jtoain kun kannatus olisi 40%+ niin kauan ku pellejä ja mutuja asuu täällä ni sitä ei tuu vaan tapahtumaan
jos 40% äänestäjistä ois vaikka puol tuntia ilma happea ni tää ois hyvinki mahollista