d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ladder Reset !!! > Zomg Omg Omg Trolololo
Prev123414Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 27 2012 05:47am
ai mikä se on?
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Oct 27 2012 06:12am
Quote (Rzi @ 27 Oct 2012 14:47)
ai mikä se on?


jonnet ei muista :D

ville jos luet täälä niin giebbaa pm tai msn ! mennää dominoimaa taas listoi :D

This post was edited by Affii on Oct 27 2012 06:13am
Member
Posts: 27,340
Joined: Oct 23 2008
Gold: 30,728.00
Oct 27 2012 06:16am
Quote (Affii @ 27 Oct 2012 15:12)
jonnet ei muista :D

ville jos luet täälä niin giebbaa pm tai msn ! mennää dominoimaa taas listoi :D


etkö pelaakkaa tl enää?
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 27 2012 07:14am
OIJOIJOI TÄTÄ ON ODOTETTU!!! TÄTÄ ON ODOTETTU!!! VELJET PERKELEEEEEEEEEEEEEEEEEE NY KYLLÄ LÄHTEEEEEEEE!!!! KOKIS TARJOUKSET HYÖDYNNETTY SAIKKUA HAETTU JA ÄMMÄ JÄTETTY VITTU NY KYLLÄ LÄHTEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 27 2012 07:23am
Quote (Ankeli @ 27 Oct 2012 16:14)
OIJOIJOI TÄTÄ ON ODOTETTU!!! TÄTÄ ON ODOTETTU!!! VELJET PERKELEEEEEEEEEEEEEEEEEE NY KYLLÄ LÄHTEEEEEEEE!!!! KOKIS TARJOUKSET HYÖDYNNETTY SAIKKUA HAETTU JA ÄMMÄ JÄTETTY VITTU NY KYLLÄ LÄHTEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!


:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 3,002
Joined: Jul 21 2007
Gold: 1,767.00
Oct 27 2012 07:29am
Makkaraa ja sinappia
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Oct 27 2012 07:48am
Quote (Ankeli @ 27 Oct 2012 16:14)
OIJOIJOI TÄTÄ ON ODOTETTU!!! TÄTÄ ON ODOTETTU!!! VELJET PERKELEEEEEEEEEEEEEEEEEE NY KYLLÄ LÄHTEEEEEEEE!!!! KOKIS TARJOUKSET HYÖDYNNETTY SAIKKUA HAETTU JA ÄMMÄ JÄTETTY VITTU NY KYLLÄ LÄHTEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!


:DDDDDDDDDd
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 27 2012 09:15am
Quote (Ankeli @ 27 Oct 2012 15:14)
OIJOIJOI TÄTÄ ON ODOTETTU!!! TÄTÄ ON ODOTETTU!!! VELJET PERKELEEEEEEEEEEEEEEEEEE NY KYLLÄ LÄHTEEEEEEEE!!!! KOKIS TARJOUKSET HYÖDYNNETTY SAIKKUA HAETTU JA ÄMMÄ JÄTETTY VITTU NY KYLLÄ LÄHTEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!


Viikon alkuhuuman jälkeen tajuat miten kaipaat muijaas ja kokis maistuu paskalta 10 pullon jälkee, elämä hymyilee
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Oct 27 2012 09:17am
Quote (CeePee @ 27 Oct 2012 18:15)
Viikon alkuhuuman jälkeen tajuat miten kaipaat muijaas ja kokis maistuu paskalta 10 pullon jälkee, elämä hymyilee


kokis maistu koskaa pahalta ! :D
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Oct 27 2012 11:17am
Quote (CeePee @ 27 Oct 2012 18:15)
Viikon alkuhuuman jälkeen tajuat miten kaipaat muijaas ja kokis maistuu paskalta 10 pullon jälkee, elämä hymyilee


mutta on sentää ekana enigma :)
Go Back To Suomi Topic List
Prev123414Next
Add Reply New Topic New Poll