Quote (Ankeli @ 27 Oct 2012 15:14)
OIJOIJOI TÄTÄ ON ODOTETTU!!! TÄTÄ ON ODOTETTU!!! VELJET PERKELEEEEEEEEEEEEEEEEEE NY KYLLÄ LÄHTEEEEEEEE!!!! KOKIS TARJOUKSET HYÖDYNNETTY SAIKKUA HAETTU JA ÄMMÄ JÄTETTY VITTU NY KYLLÄ LÄHTEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!
Viikon alkuhuuman jälkeen tajuat miten kaipaat muijaas ja kokis maistuu paskalta 10 pullon jälkee, elämä hymyilee