d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Juu
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 18 2012 10:53am
Quote (Rzi @ Oct 18 2012 06:40pm)
:mad: siinä pitää olla kunnolla lihaa ja rasvasta lihaa. ei mitää jauhelihaa tai semmosta vaan kunnon tavaraa.
sillä jaksaa sitte


no sitten jos kokee, että (suhteellisen fiksujen) eläinten massiivinen telotus ja kidutus on ihanjees.
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 18 2012 10:55am
Quote (BebebBurns @ 18 Oct 2012 19:53)
no sitten jos kokee, että (suhteellisen fiksujen) eläinten massiivinen telotus ja kidutus on ihanjees.

ketä sä valitsisit nälkäkuolemaan? ( ~ 40% väestöstä )
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 18 2012 10:58am
Quote (Napi @ Oct 18 2012 06:55pm)
ketä sä valitsisit nälkäkuolemaan? ( ~ 40% väestöstä )


mitä tarkotat
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 18 2012 10:59am
Quote (Rzi @ 18 Oct 2012 19:40)
:mad: siinä pitää olla kunnolla lihaa ja rasvasta lihaa. ei mitää jauhelihaa tai semmosta vaan kunnon tavaraa.
sillä jaksaa sitte


No fittu niipä! Yht hyvi voi vetää parsaa jos ei oo hernekeitos kunno lihaa.



Ja wat, ketsuppia hernekeittoon??? :DDDDDDDDDDDDDDDDd

Quote (Napi @ 18 Oct 2012 19:55)
ketä sä valitsisit nälkäkuolemaan? ( ~ 40% väestöstä )


Voitko kysyy multaki ni annan oman vastaukseni? :)
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 18 2012 11:00am
Quote (BebebBurns @ 18 Oct 2012 19:58)
mitä tarkotat

kasvisruualla ruokkis about puolet väestöstä?

rupsu ketkä kaikki sä tappaisit?
mulla ois tää
p-korea --> jenkit --> afrikka
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 18 2012 11:05am
Quote (Napi @ Oct 18 2012 07:00pm)
kasvisruualla ruokkis about puolet väestöstä?

rupsu ketkä kaikki sä tappaisit?
mulla ois tää
p-korea --> jenkit --> afrikka


? Kasvisruoka on huomattavasti ekologisempaa, sekä halvempaa ja lihatuotanto kai suurin ympäristönsaastuttaja. Kasvisruoalla ruokkis kaikki ja juuri niinpäin menis, että auttais ihmisiä kuolemasta.

Jos pakko olis niin fundamentalisti uskovaisista, nationalisteista, sosiopaattiporvareista kannattais ainakin lähteä seulomaan.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 18 2012 11:39am
Quote (Napi @ 18 Oct 2012 20:00)
rupsu ketkä kaikki sä tappaisit?


noni jes!

IHA VITUSTI NEEKEREITÄ HARHARHARHARHAR!!!!
Member
Posts: 15,277
Joined: Mar 20 2005
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 18 2012 11:43am
Vitun ituhipit 8D...

:zzz:
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 18 2012 11:53am
Quote (BebebBurns @ 18 Oct 2012 20:05)
? Kasvisruoka on huomattavasti ekologisempaa, sekä halvempaa ja lihatuotanto kai suurin ympäristönsaastuttaja. Kasvisruoalla ruokkis kaikki ja juuri niinpäin menis, että auttais ihmisiä kuolemasta.

Jos pakko olis niin fundamentalisti uskovaisista, nationalisteista, sosiopaattiporvareista kannattais ainakin lähteä seulomaan.

eiks liha ole ravitsevampaa, halvempaa. ja ite tyykkään lihasta. pihvit, makkarat yms. nam.

ärsyttää sikana et vegetaristit luulee olevansa parempia ku sekaruokaset vaa sen takia et syövät kasvissafkaa
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Oct 18 2012 11:59am
Quote (Napi @ 18 Oct 2012 20:53)
ärsyttää sikana et vegetaristit luulee olevansa parempia ku sekaruokaset vaa sen takia et syövät kasvissafkaa


Ne on katos ihmisinä parempia.
Go Back To Suomi Topic List
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll