Quote (BebebBurns @ 18 Oct 2012 20:05)
? Kasvisruoka on huomattavasti ekologisempaa, sekä halvempaa ja lihatuotanto kai suurin ympäristönsaastuttaja. Kasvisruoalla ruokkis kaikki ja juuri niinpäin menis, että auttais ihmisiä kuolemasta.
Jos pakko olis niin fundamentalisti uskovaisista, nationalisteista, sosiopaattiporvareista kannattais ainakin lähteä seulomaan.
eiks liha ole ravitsevampaa, halvempaa. ja ite tyykkään lihasta. pihvit, makkarat yms. nam.
ärsyttää sikana et vegetaristit luulee olevansa parempia ku sekaruokaset vaa sen takia et syövät kasvissafkaa