d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Perjantai
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 12 2012 08:17am
Quote (Ankeli @ 12 Oct 2012 17:04)
Vittu se o katkeraaa : DDD


no onneks on vika yö ;D
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Oct 12 2012 08:18am
amatöörit dokaa viikonloppusin
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 12 2012 08:21am
Quote (Pomppeli @ 12 Oct 2012 17:18)
amatöörit dokaa viikonloppusin


Tämä, sillo ku rocko kaltaset jonnet on arkisi koulussa ni ammattilaiset vetää soppaa 8DDD

Mut joo imo aik homost kiertää noi miun vuorot välillä juhlapyhinäkii, esim viime juhannukse olin duunis.. Ku ne menee : 4 x ilta - vapaa - 4 x aamu - vapaa - 4 x yö - 6 vapaata ja sitte taas lähtee rullaa illasta :DD

Tota firmaa ei hirveest kiinnosta onko vappu juhannus joulu vai uusvuos, sillo ku on työ vuoro ni mennää töihi :DD nytkii ku katoin ni ens joulu ja uusvuos duunis :thumbsup:

E: No rahaa se vaa on 8D viime juhannunnuksena ku olin töissä ni kahe viiko tili oli +2800e, siit 2 viikkoo etepäi ni nasahti 1600 näppii, nettona nuo siis. Joka toine perjantai on palkkapäivä, imekää käyhät nakkii 8DD

e2: joo siis 1600e meinasin mennä valehtelee mun tulot 8D

This post was edited by soppamies on Oct 12 2012 08:33am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 12 2012 08:31am
Quote (soppamies @ 12 Oct 2012 17:21)
Tämä, sillo ku rocko kaltaset jonnet on arkisi koulussa ni ammattilaiset vetää soppaa 8DDD

Mut joo imo aik homost kiertää noi miun vuorot välillä juhlapyhinäkii, esim viime juhannukse olin duunis.. Ku ne menee : 4 x ilta - vapaa - 4 x aamu - vapaa - 4 x yö - 6 vapaata ja sitte taas lähtee rullaa illasta :DD

Tota firmaa ei hirveest kiinnosta onko vappu juhannus joulu vai uusvuos, sillo ku on työ vuoro ni mennää töihi :DD nytkii ku katoin ni ens joulu ja uusvuos duunis  :thumbsup:

E: No rahaa se vaa on 8D viime juhannunnuksena ku olin töissä ni kahe viiko tili oli +2800e, siit 2 viikkoo etepäi ni nasahti 1900 näppii, nettona nuo siis. Joka toine perjantai on palkkapäivä, imekää käyhät nakkii 8DD


eipä tuolla rahalla mitään tee ku joutuu töissä olemaan koko ajan

This post was edited by Rzi on Oct 12 2012 08:31am
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Oct 12 2012 08:32am
Quote (soppamies @ 12 Oct 2012 17:21)
Tämä, sillo ku rocko kaltaset jonnet on arkisi koulussa ni ammattilaiset vetää soppaa 8DDD

Mut joo imo aik homost kiertää noi miun vuorot välillä juhlapyhinäkii, esim viime juhannukse olin duunis.. Ku ne menee : 4 x ilta - vapaa - 4 x aamu - vapaa - 4 x yö - 6 vapaata ja sitte taas lähtee rullaa illasta :DD

Tota firmaa ei hirveest kiinnosta onko vappu juhannus joulu vai uusvuos, sillo ku on työ vuoro ni mennää töihi :DD nytkii ku katoin ni ens joulu ja uusvuos duunis  :thumbsup:

E: No rahaa se vaa on 8D viime juhannunnuksena ku olin töissä ni kahe viiko tili oli +2800e, siit 2 viikkoo etepäi ni nasahti 1600 näppii, nettona nuo siis. Joka toine perjantai on palkkapäivä, imekää käyhät nakkii 8DD


Iha jees. okey toi aamuihin vaihto voi kyl syödä miestä... mut aina voi hakea saikkuu... tosi aik kummallistahan se o aina juhlapyhinä ottaa saikkuu... mut ihmettelijät ihmetelköö.. ja toho siu rahaas... haista vittu, sit ku pääsen kunnol rööriroopeilee ni teen tollasen 1600 2 viikos normisti ~~
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Oct 12 2012 08:32am
Onko kaikki tampereen gingerit lyöttäytyny yhteen? :)
Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 12 2012 08:33am
Quote (soppamies @ 12 Oct 2012 17:21)
Tämä, sillo ku rocko kaltaset jonnet on arkisi koulussa ni ammattilaiset vetää soppaa 8DDDD


sulla taitaa olla vielä se vanha mappi...

Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Oct 12 2012 08:38am
Quote (Rzi @ 12 Oct 2012 17:31)
eipä tuolla rahalla mitään tee ku joutuu töissä olemaan koko ajan


No onha tuol vapaatakii välillä välissä ;D

Quote (Rocko @ 12 Oct 2012 17:33)
sulla taitaa olla vielä se vanha mappi... http://murobbs.plaza.fi/images/smilies/smoker.gif


Ouch.. tais kirpast syvältä ;D

Quote (Ankeli @ 12 Oct 2012 17:32)
Iha jees. okey toi aamuihin vaihto voi kyl syödä miestä... mut aina voi hakea saikkuu... tosi aik kummallistahan se o aina juhlapyhinä ottaa saikkuu... mut ihmettelijät ihmetelköö.. ja toho siu rahaas... haista vittu, sit ku pääsen kunnol rööriroopeilee ni teen tollasen 1600 2 viikos normisti ~~


eipä tuolla kukaa tahallaa ota saikkuu koska meille maksetaan kuukausi korvauksia siintä jos on ollu sairaattomia kuukausia samoten ku nyt tulee ens marraskuussa 1v täytee ilma tapaturmia mitkä on johtanu sairaspoiss oloo ni oliko se nytte +300e korvausta. Ellei sit nyt joku töhö mee vuolee puukolla sormee sillai et siihe nykastää pari tikkii ja saa muutama päivä sairaslomaa...
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Oct 12 2012 08:39am
en vieläkää tiiä, mut himottas kovasti vetää kännit ja tsiigaa jtn paskoi leffoi himas

Member
Posts: 37,005
Joined: Jun 23 2007
Gold: 11,620.00
Oct 12 2012 08:41am
Quote (soppamies @ 12 Oct 2012 17:38)
Ouch.. tais kirpast syvältä ;D


syvälle... sydämeeni.... sattuu. taidanpa huuhtoa tämän hirvittävän pettymyksen tunteen alas lähikaupan keskikaljalla.



Go Back To Suomi Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll