Quote (Pomppeli @ 12 Oct 2012 17:18)
amatöörit dokaa viikonloppusin
Tämä, sillo ku rocko kaltaset jonnet on arkisi koulussa ni ammattilaiset vetää soppaa 8DDD
Mut joo imo aik homost kiertää noi miun vuorot välillä juhlapyhinäkii, esim viime juhannukse olin duunis.. Ku ne menee : 4 x ilta - vapaa - 4 x aamu - vapaa - 4 x yö - 6 vapaata ja sitte taas lähtee rullaa illasta :DD
Tota firmaa ei hirveest kiinnosta onko vappu juhannus joulu vai uusvuos, sillo ku on työ vuoro ni mennää töihi :DD nytkii ku katoin ni ens joulu ja uusvuos duunis

E: No rahaa se vaa on 8D viime juhannunnuksena ku olin töissä ni kahe viiko tili oli +2800e, siit 2 viikkoo etepäi ni nasahti 1600 näppii, nettona nuo siis. Joka toine perjantai on palkkapäivä, imekää käyhät nakkii 8DD
e2: joo siis 1600e meinasin mennä valehtelee mun tulot 8D
This post was edited by soppamies on Oct 12 2012 08:33am